HelloKjersti Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vi har funnet bærbar lyd til PC-en eller MP3-spilleren. Les mer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Mnja, tror enda jeg holder meg til ubuntu vasen min..! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ser det er en del utelandssjapper blant butikkene. Har tek.no sjekket hvordan det er med kvaliteten på disse produktene? (og butikkene) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 http://galleriet.tek.no/?view=image&im...;galleryId=1367 Høytaleren i midten ser noe suspekt ut, og når siden heter boysstuff... Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 For en idiotisk artikkel! I de 7-8 årene jeg har lest hardware.no så godt som hver dag, har aldri slike gadget artikler kommet på trykk før nå i det siste! Dette må slutte!! slutt slutt slutt!!! Jeg driter milevis i å høre om james bond utstyr laget i plast, eller høytalere som ser ut som en gris. Dette tek.no samarbeidet er det verste som har hendt hardware.no - det er hardware.no som tross alt er kjernen i dette! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Takk for tilbakemeldingen! Vi forstår at dette ikke faller i smak for alle, og kanskje i særdeleshet ikke de som har Hardware.no og datakomponenter som hovedinteresse. Det er nettopp derfor dette også publiseres på Tek.no, som er en mer folkelig side og inngangsportal til nettverket vårt. I startfasen gir vi Tek.no litt ekstra drahjelp (bl.a. med lenking fra HW.no), men på sikt vil nok dette fases ut. Jeg kan ikke gi deg noe annet tips enn å ikke klikke på saken dersom det ikke er av interesse, men ellers er vi takknemlige for alle konstruktive tilbakemeldinger vi får, enten det er ris eller ros Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 http://galleriet.tek.no/?view=image&im...;galleryId=1367 får meg til å tenke på noe som dukket opp under den forbrukerelektronikk-messa borti usa. beltespenne, plekter, og en mini-forsterker til å henge i beltet. i forsterkeren så stappet en så spesielle minnekort, som sammen med beltespenna gjorde det mulig å spille juftgitar-soloer for den store gullmedalje Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 http://galleriet.tek.no/?view=image&im...;galleryId=1367 får meg til å tenke på noe som dukket opp under den forbrukerelektronikk-messa borti usa. beltespenne, plekter, og en mini-forsterker til å henge i beltet. i forsterkeren så stappet en så spesielle minnekort, som sammen med beltespenna gjorde det mulig å spille juftgitar-soloer for den store gullmedalje Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Takk for tilbakemeldingen! Vi forstår at dette...osv takker for et altfor bra og høflig svar på mitt uhøflige innlegg... hehe det med 7-8år er helt sant, og det er fordi hw.no alltid har gitt meg nok nyheter om det som jeg interesserer meg for, hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå