Eivnd Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har innvestert i ny pc i sommer og nytt skjermkort for en liten stund siden, og dermed gått over til vista x64 får å utnytte den siste gb med ram og directx10. pcn kjører alt av spill jeg har testet så langt samt med at jeg har stress testet gpu, cpu og ram... men når jeg kjører wow og bare da kræsjer pcn kan ta alt fra sek. til 20 min før den fryser seg etter å ha logget in på en character og må rs'e for å få liv i den igjen har prøvd å skrive SET hwDetect "1" istede for "0" i wtf configen og skulle prøve å sette memory clock mode i bios til "unlinked", men var bare auto, manual og limit å velge i har prøvd å kjørt alle, men ingen funket. + at alle driverne er oppdatert. men så kjørte jeg win xp x32 på en disk jeg hadde å kopierte wow over og det kjørte helt smertefritt, så jeg lurer på om dere kanskje vet noen smarte tip elr triks man kan gjøre til å få wow til å funke? takk for alle gode svar Hardware: Cpu: AMD Phenom 9950 @ 3,0 HK: Asus M3A32-MVP Deluxe - WiFi Gpu: ATI 4870 X2 Ram: Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4gb Psu: Zalman 1 KW Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Det skjermkortet du har har kjente problemer sammen med WOW og vista! så ikke utelukk det. Endret 18. oktober 2008 av SLiks Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 skal si noe som ikke har noe med skjermkorte og gjøre men har du prøvd og sletta WTF mappa? eller reinstalert det? Lenke til kommentar
Eivnd Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, har innstalert wow i fra bunnen av med alle cdene + update til den nyeste patchen, prøvd wow mens det var helt ny installed og når det er fullt updated men samme greia... jeg vet ikke om det ville kanskje være et forsøk å instalere vista på nytt? alt annet funker 100 % bare ikke wow =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå