hotti85 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hei folkens. Jeg har kjøpt meg acer 6935G fra elprice. http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...935g-lxatp0x094 Kort spec: 9600gt , 4gb ram, P8400 (2,256ghz) Jeg har innstallert crysis warhead, brother in arms hells highway, Company of heros opposing fronts. MEN INGEN av spillene fungrer glatt på denne pcn, med så bra skjermkort og prossessor burde den i det minste klare å kjøre noen av spillene på laveste oppløsning og detaljer. Har sat alt på bunn, men alikavel så hakker det. Pcn er helt ny, er dette normalt eller er det noe galt med pcn min? Kan ikke forstå hvordan en så full spec, pc ikke kan klare noen av disse spillene. Noen som har peiling eller som har erfart det samme? Endret 18. oktober 2008 av hotti85 Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei folkens.Jeg har kjøpt meg acer 6935G fra elprice. http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...935g-lxatp0x094 Kort spec: 9600gt , 4gb ram, P8400 (2,256ghz) Jeg har innstallert crysis warhead, brother in arms hells highway, Company of heros opposing fronts. MEN INGEN av spillene fungrer glatt på denne pcn, med så bra skjermkort og prossessor burde den i det minste klare å kjøre noen av spillene på laveste oppløsning og detaljer. Har sat alt på bunn, men alikavel så hakker det. Pcn er helt ny, er dette normalt eller er det noe galt med pcn min? Kan ikke forstå hvordan en så full spec, pc ikke kan klare noen av disse spillene. Noen som har peiling eller som har erfart det samme? Tja, den burde kjøre disse på middels etter min mening. Sikkert en gode ide å kjøre på med en nyere driver for skjermkortet. Hva får du ut av opplevelsesindeksen i Vista + hvilken strømmodus står maskinen i? Den bør ikke stå på strømsparing, da er du dømt Og, i og med at det er Acer, avinstaller de bøttene med bloatware som følger med og sjekk hva som kjører i bakgrunnen. Lenke til kommentar
hotti85 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg får 5,2 i opplevelsesindex. Den stod på balansert. Så nå har jeg satt den på høy ytelse, og da funket det. kjører Brother in arms HH på fult og Company på nesten litt over middels. Har avinstallert alt det tullet acer har lagt inn. Så nå er alt i orden:) DEILIG!herlig maskin! hehe Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg får 5,2 i opplevelsesindex. Den stod på balansert. Så nå har jeg satt den på høy ytelse, og da funket det. kjører Brother in arms HH på fult og Company på nesten litt over middels. Har avinstallert alt det tullet acer har lagt inn. Så nå er alt i orden:) DEILIG!herlig maskin! hehe Så bra, noen enkle grep er ofte alt som skal til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå