Gå til innhold

Mest undervurderte spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(...) Deus ex. Det var ikke serlig mye omtalt

Nuvel, det er vel en underdrivelse :)

Mulig det, men det fortjete mer en det fikk

Er ikke Deus Ex nå blant "PC Classics Best Buy" eller noe sånt da? :shrug:

Og kåret til årets beste spill da det kom?

Eller er jeg helt på vidda? :p

deus ex vant ca 35 game of the year awards... litt av en prestasjon for et spill som "ikke fikk omtale" :p

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Colonization = d beste spillet jeg har spilt! :woot: har aldri sittet så mange timer foran pcn (486`en) tror jeg fikk musearm til slutt.. :p

Ser noen som nevner Star Con. 2, jeg har ikke prøvd d, men star con. 1 spilte jeg maaasse! (på 286`en, sig.) Jeg vet ikke om d er et kjent spill men tyrian tok oxo masse av min tid, noen som har hørt om d? :shrug:

Lenke til kommentar

Nox er skikkelig digg. :woot::woot:

Spilte det ustanselig til jeg hadde gått gjennom med alle tre characters. Kanskje litt kort spill, men f*en så bra.

Digg med et adventure-spill uten så mye snikk-snakk. Jeg blir litt for fort utålmodig.

*sikle*...Tror jeg må spille gjennom det igjen...for n'te gang....

BTW.. Diablo2 er f*en så overurdert. Altfor ensformig. Ble så j*vlig lei av å tusle rundt og drepe gribber ass. :grumpy:

Lenke til kommentar

ingen som nevner atlantis her da? eller marathon? det er to spill som ikke har fått den anerkjennelsen de fortjener..

la oss heller ikke glemme Broken sword 1&2 eller the neverhood.. de spillene har fått sørgelig lite omtale, ihvertfall etter det jeg har erfart.

ferryman, if you please, take me across the raging seas

for a few gems, i`ll take your boat, i cannot swim, i cannot float

(lba-spillere vet hva jeg snakker/synger om)

og for å gjøre denne posten enda mer rotete, så må jeg få nevne day of the tentacle. et kultspill

hail carmack,

Lenke til kommentar
Eg må vel nemne Overseer, oppfylgjaren til The Pandora Directive. Kom kun på DVD, såvidt eg veit. Eg har sett minimalt til det her til lands iallefall. (Det er så uglesett at ein ikkje finn artikkel om det på www.the-underdogs.org eingong!)
:woot:

Er det noen som fremdeles er i besittelse av dette spillet som vil selge det :smile: , eller kan jeg få kjøpt det et annet sted , og virker det på win2000

Lenke til kommentar
(...) Deus ex. Det var ikke serlig mye omtalt

Nuvel, det er vel en underdrivelse :)

Mulig det, men det fortjete mer en det fikk

Er ikke Deus Ex nå blant "PC Classics Best Buy" eller noe sånt da? :shrug:

Og kåret til årets beste spill da det kom?

Eller er jeg helt på vidda? :p

deus ex vant ca 35 game of the year awards... litt av en prestasjon for et spill som "ikke fikk omtale" :p

hail carmack,

HOST! Han sa at Deus Ex var undervurdert:)

35 rewards ja,

men! det er overaskende få som har spilt det (hvertfall her jeg bor)

noe som er veldig veldig synd:(

Lenke til kommentar
Independence War 2 er et nydelig spill.....

Independence War 2, ja. Godt noen nevnte det. Jeg vil anbefale alle å prøve det spillet, spesielt hvis dere kjøper (og liker) Freelancer. I tillegg til å ha de samme gode kvalitetene som Freelancer og Elite-serien har I-War 2 faktisk noen likhetstrekk med Morrowind. Du har hele tiden mange oppdrag tilgjengelig (ordentlige oppdrag, ikke bare datagenererte), og du kan stort sett velge om du vil konsentrere deg om historieoppdragene eller de som kun tjener deg. Dessuten behøver du ikke å bry deg med oppdrag i det hele tatt, men kan gå på jakt etter pirater (og/eller drive piratvirksomhet selv). Har sett I-War 2 på Spaceworld (kjøpte min kopi der, til sterkt redusert pris - plukket opp et annet undervurdert spill samme dag, faktisk - Conquest: Frontier Wars).

Lenke til kommentar
For min del må nok det være: Little Big Adventure spillene.

Er det noen som vet hvor man ka laste ned "LIttle Big Adventure - Relentless"?

Er vel blitt abandonware ettervert, eller?

Funnet et par filer på rundt 10 Mb som liksom skal inneholde LBA1 men ingen av de fungerer, så at det va en ISO fil på 300Mb+ på eDonkey, noen som har det?

Jeg kjøper det kanskje for en billig penge!

Fungerer det med XP forresten?

Mvh.

Erik

tror jeg har 1'eren liggende på CD ett eller annet sted..

Lenke til kommentar
Independence War 2 er et nydelig spill.....

Independence War 2, ja. Godt noen nevnte det. Jeg vil anbefale alle å prøve det spillet, spesielt hvis dere kjøper (og liker) Freelancer. I tillegg til å ha de samme gode kvalitetene som Freelancer og Elite-serien har I-War 2 faktisk noen likhetstrekk med Morrowind. Du har hele tiden mange oppdrag tilgjengelig (ordentlige oppdrag, ikke bare datagenererte), og du kan stort sett velge om du vil konsentrere deg om historieoppdragene eller de som kun tjener deg. Dessuten behøver du ikke å bry deg med oppdrag i det hele tatt, men kan gå på jakt etter pirater (og/eller drive piratvirksomhet selv). Har sett I-War 2 på Spaceworld (kjøpte min kopi der, til sterkt redusert pris - plukket opp et annet undervurdert spill samme dag, faktisk - Conquest: Frontier Wars).

Enig, IWar-2 er et bra spill med god historie. Bra space combat er det også.

Lenke til kommentar

her må jeg bare stemme på X-COM spillene, spesielt de 3 første!!!

Planescape:Torment, Colonization, Rise of the Triad(RotT) og ANNO spillene var jo gode spill synes jeg.

og sist men ikke minst: Furry of the Furries. KNALL platformspill på 486'en.

Lenke til kommentar
og sist men ikke minst: Furry of the Furries. KNALL platformspill på 486'en.

Ja, det var drittgøy, mitt klikka desverre midt ut i is-verdenen, orginalt og gode greier :(. Elska den gørnne furrien, med grapling-hooken, fløy rundt som en nija på speed med han grønne.

AtW

Lenke til kommentar
ingen som nevner atlantis her da? eller marathon? det er to spill som ikke har fått den anerkjennelsen de fortjener..

Marathon! Det hadde jeg nesten glemt! Marathon 2 var favorittspillet mitt for +/- 6 år siden.. Knallbra first person shooter! Jeg og en kamerat var nærmest sykelig opptatt av det spillet i en periode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...