Gå til innhold

Mest undervurderte spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vandal Harts (husker ikke stavelsen) er ikke nevnt som jeg har sett.

Dette er et gammelt PS1 spill da :roll: men veldig underholdene synes jeg og det hadde vert tøft om dette hadde kommet til PC (eller om det er det, jeg har ikke sett annet enn til PS1)

Lenke til kommentar
Vandal Harts (husker ikke stavelsen) er ikke nevnt som jeg har sett.

Dette er et gammelt PS1 spill da :roll: men veldig underholdene synes jeg og det hadde vert tøft om dette hadde kommet til PC (eller om det er det, jeg har ikke sett annet enn til PS1)

 

åh, er det ikke sånn med alle de gamle FF-spilla og sånn? kunne bare slengt inn LITT bedre grafikk og det hadde allikevel ikke tatt så mye plass? :) hadde jo vært kjempegøy...:)

Lenke til kommentar
Jeg stemmer faktisk på Colonization. Et utrolig godt spill og en verdig oppfølger til det fantastiske Cilvilization, men som desverre falt litt i skyggen. Jeg drømmer hver dag etter en oppfølger til Colonization. Det hadde vært utrolig bra. Jeg gleder meg til å lure indianerene trill rundt og bytte til meg sølv for en slikk og ingenting, samt utstyre de med hester og våpen og betale dem til å angripe erkefienden Frankrike.

 

Colonization er mitt første kjøpte spill, det trollbandt meg forann skjermen i et utrolig antall timer ;) var en del netter sikringen ble tatt :p

Lenke til kommentar
Knights and Merchants, tror ikke det solgte så mye, men det er sinnsvakt kewlt! Er et gammelt strategispill for de som lurer.

ARGH! at jeg sletta det! det var faktisk kjempegøy, det kan jeg underskrive på! :) var vel litt settlers3-ripoff egentlig, men det kom jo før, gjorde det ikke? litt gøy å skulle forsyne hæren sin med mat og sånn, men også litt slitsomt når fienden bare slakta ned dem istedenfor...:p

Lenke til kommentar

system shock I har vel allerede blitt nevnt.. et av mine favorittspill, ever. (fant forresten en hacket exe som gjorde at det kan spilles i XP)

 

outwars syns jeg var ganske artig.. laget av microsoft, du er i krig mot div. aliens og har en jetpack som du farter rundt brettene med.

 

ellers likte jeg might & magic 6 og 7. døll sprite-basert grafikk, og en relativt basic 3d-verden, men du verden, så gøyalt.

 

i tillegg.. colonization, ufo og terranova.

Lenke til kommentar

Conker's Bad Fur Day til N64. Jeg trur ikke det er så mange som engang vet det eksisterer, ganske synd da det er et skikkelig Laugh Out Loud spill. Det kjører på med spillestilen til Banjo Kazzoie (er tross alt av Rare), men istedet for å være "happy happy familiespill" så guffes det på med banning, grov humor og vold. I tillegg er mesteparten av scenarioene du kommer igjennom parodier av storfilmer, blant annet en rå Saving Private Ryan parodi =)

 

Kjenner du noen med N64 så lån den, lei spillet (eller kjøp det brukt) og slå deg ned foran tven. Er du nogenlunde god så vil du bruke 3 til 5 timer på hele greia.

 

Andre ting den parodierer er Resident Evil, Bram Stoker's Dracula, Matrix, Terminator, Exorcisten pluss morsomme innslag inspirert av Aliens, Star Wars, Reservoir Dogs og Jaws :)

Lenke til kommentar
Planscape: Torment

 

Beste RPG'en noensinne, fikk ufortjent lite oppmerksomhet. Storyen i spillet er helt FANTASTISK. Hvis man liker RPG'ere og ikke har spilt Torment så skaff det ASAP

 

Enig! Alle rollespillene til Black Isle/Bioware er vanvittig vanedannende, og med glimrende stories. Skulle ønske noen hadde lagd en film av Baldur's Gate-storyen. Hvis ingen snart setter i gang med å lage en BG-film må jeg nesten lage en selv.. :)

Lenke til kommentar
Ultima Online, med 350,000 spillere som betaler 10$ i måneden,

er det fremdeles undervurdert, siden EQ har over 500,000 og ikke er halvparten så mye du kan gjøre, og det er mye powerlevling/items i EQ,  UO er skill!

 

Ok, denne posten er lite intelligent. Ultima Online anses av hele industrien som grunnleggeren av hele MMORPG-konseptet. Før EverQuest var det verdens mest spilte MMORPG. Tror du plasserte denne i litt feil topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...