oerhört Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Eg må vel nemne Overseer, oppfylgjaren til The Pandora Directive. Kom kun på DVD, såvidt eg veit. Nope. På CD også (5 stk). Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg synes at Thief 1 og 2 var noen konge spill Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hei! Et spill som jeg mener er et meget godt spill var Deus ex. Det var ikke serlig mye omtalt. Spillet var faktisk genialt oppbygd, med at en hadde mange muligheter for å løse oppdragene, ikke noe geleiding der. Det var ganske langt også Apselutt et spill som fortjente mer omtale en det fikk. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Freedom Force! Det er konge spill! Kjempeartig, god del humor og 60-talls superhelter. Eller muligens Throne Of Darkness, Samurai Diablo clone med mulighet til å styre flere om gangen. Eller kanskje Soldiers At War. UFO clone som utspiller seg under 1. Verdens krig eller noe sånt. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 (...) Deus ex. Det var ikke serlig mye omtalt Nuvel, det er vel en underdrivelse Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 The Undying var jo ikke så dumt, men solgte dårlig. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 (...) Deus ex. Det var ikke serlig mye omtalt Nuvel, det er vel en underdrivelse Mulig det, men det fortjete mer en det fikk Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg synes at Thief 1 og 2 var noen konge spill Må si meg enig i det!!! Helt fantastisk sevning grafikk og spillbarhet!! Helt klart et spill for historie bøkene MEN: Til dere som var med når Amiga var tingen.... Moonstone!!! Fetere enn det blir det ikke!! Det og Supercars 2 tok nesten livet av min barndom 8) Fortsatt gøy å fyre opp WinUAE og spille litt gode gamle Amiga-spill :wink: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 (...) Deus ex. Det var ikke serlig mye omtalt Nuvel, det er vel en underdrivelse Mulig det, men det fortjete mer en det fikk Er ikke Deus Ex nå blant "PC Classics Best Buy" eller noe sånt da? Og kåret til årets beste spill da det kom? Eller er jeg helt på vidda? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Syndicate var jo helt konge Frese rundt med minigun og pepre folk. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Tribes. Har nesten ikke spilt eneren, men spil nr2 en del. Merkelig at den ikke ble mer populer en den ble, men har vel kansje noe med at den ikke kunne ha vært mer en 80% ferdig når den ble sluppet. Tok 6månder før den funket hos meg. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Med tanke på at Baldur's Gate-spillene er de beste noensinne, synes jeg det har vært for lite snakk om dem. Shit, i en ideell verden hadde alle vært enige om at de spillene er de største milepæler noensinne i spillhistorien. Lenke til kommentar
simes Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Dungeon Keeper 1 og 2.. Planescape Torment? Og System Shock 2 ja. Er ikke sikker på salgstallene på disse spillene, men de burde vært høyere enn det de er synes jeg.. Tror jeg. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Dungeon Keeper 1 og 2.. Planescape Torment? Og System Shock 2 ja. Er ikke sikker på salgstallene på disse spillene, men de burde vært høyere enn det de er synes jeg.. Tror jeg. Dungeon Keeper-spillene var jo listetopper, da. Drit gode spill, men de var listetopper av en grunn: Bullfrog. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 For min del må nok det være: Little Big Adventure spillene. Er det noen som vet hvor man ka laste ned "LIttle Big Adventure - Relentless"? Er vel blitt abandonware ettervert, eller? Funnet et par filer på rundt 10 Mb som liksom skal inneholde LBA1 men ingen av de fungerer, så at det va en ISO fil på 300Mb+ på eDonkey, noen som har det? Jeg kjøper det kanskje for en billig penge! Fungerer det med XP forresten? Mvh. Erik Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Det meste looking glass ga ut var jo geniale spill som ikke solgte noen ting (Terranova, Thief, System Shock), og Outcast ble også katastrofalt undervurdert. (kansje det hadde noe å gjøre med at mange trengte patch bare for å få installert det.) LBA spillene trodde jeg solgte bra men der kan det godt hende jeg tar feil. Hva med "Original War"? Et på mange måter nyskapende RTS som blandet sammen rts og rollespillelementer langt mer vellykket (IMHO) enn WCIII. Pent var det jaggu også. Og storylinen var glitrende. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hei!Et spill som jeg mener er et meget godt spill var Deus ex. Det var ikke serlig mye omtalt. Spillet var faktisk genialt oppbygd, med at en hadde mange muligheter for å løse oppdragene, ikke noe geleiding der. Det var ganske langt også Apselutt et spill som fortjente mer omtale en det fikk. Ærlig talt, mann! Deus Ex er et av tidenes mest omtalte spill! Toppkarakterer, "Årets spill"-titler og høye salgstall har det heller ikke manglet på. Tror ikke du har fulgt med innen spillverdenen de siste årene. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Et annet undervurdert spill er Shiny's "Sacrifice". Et uvanlig originalt og nytenkende spill - men det solgte altfor lite. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Det irriterte meg også at PC-en jeg hadde da mer enn oppfylte kravene, men jeg måtte kjøre det i et lite vindu midt på skjermen for at det skulle gli OK. vet du hva? det synes jeg var rart... :-? battlezone 1 og 2 jeg likte ikke eneren noe særlig, men oppfølgeren er ABSOLUTT undervurdert, helt enig. Drit gode spill, men de var listetopper av en grunn: Bullfrog. hva mener du med det? (og dessuten liker jeg bedre å skrive "dritgode" i steden for "drit gode"... *norskfrik*) Et annet undervurdert spill er Shiny's "Sacrifice". Et uvanlig originalt og nytenkende spill - men det solgte altfor lite. åja, ganske gøy konsept egentlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå