Cpt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei men han der Pastorn er så fjollete, han sitter bare der å mumler blåser med nesen å gnir seg i ansiktet. Er kristen selv, men det får da være grenser. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Svartdal er fin han! Han oppfører seg mer som en god venn enn som en som prøver å frelse alle som er i programmet! Han får frem sider av saker og personer som svært få ville klart! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Men folkens, dere må si dere enig i at TV2 presten sitt program er grufult? Nå er jeg ateist på min hals, men jeg liker faktisk det programmet. Synes det til tider er veldig interessant. Likte spesielt godt da han samlet representanter fra alle de kjente trosretningene og diskuterte ting. Det er ikke som mange tror et program som har som formål å forkynne. Hadde det vært det hadde jeg selvsagt skjønt all kritikken mot det. Og ja, jeg er ganske enig med trådstarter. De har for lenge siden gått tom for ideer. De klarte seg fint da de var programledere for idol. Det betyr ikke at de passer til å ha et humoristisk talkshow. Og gjestene, herregud det er jo bare folk som gjør ett eller annet NÅ. Dermed er det bare gjester jeg er dritt lei av å se i den siste ukens media. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Og ja, jeg er ganske enig med trådstarter. De h Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå