jegerveldigdum Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 senkveld med thomas og harald... De to kara... viser hvor latterlig lite kreative de er med å fly rundt å gjøre sånne forbanna idiotiske ting! Syntes folk dem er morsomme!? De er så klassisk.. jeg vil være morsom, men kan ikek fordi jeg har ikke talent, ergo jeg må fly rundt å konkurrere med en andre ved å slå hodet i bordet mest ganger. Jeg hater reklamen som oser fram dem hele tiden! F. eks. når de er kledd ut som kuer. jeg blir bare stående å se på dem, og tenkte.. hva faen? To voksne liksommorsomme! Latterlige! De er jo ikke verdt ei krone! Er jeg den eneste....? Kan vi ikke få inn noen som faktisk som er morsomme? Kan ikke Otto få litt penger å sette i gang litt... "faen"? Det er jo i det minste morsomt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Pleier å se på det. De er kule, selv om de kan gjøre dumme ting til tider. Det der med promillebrillene var kult å se på. Viser bare at de kan gjøre kreative ting. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Senkveld med Thomas og Harald er elsk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Thomas og Haral går Otto jespersen en HØY gang! Skaff deg litt humor! Tror de har litt på Nille! Vil hvertfall være bedre enn den du har nå! Seertallene bekrefter jo igrunn at du er litt alene ja... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Thomas og Harald har overtatt tronen etter Først og sist. Grosvold er utstudert flink, men ukoselig. Ler meg ikke ihjel av Thomas og Haralds påfunn, men som helhet funker åpenbart opplegget deres. Lenke til kommentar
jegerveldigdum Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Uææ... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vil slett ikke si at Senkveld er dårlig, tvert imot. Thomas og Harald har en perfekt kjemi sammen, og en veldig energi på skjermen. De driter ikke ut folk i programmet, og de har en stor dose selvironi. Flere av duellene deres er også veldig morsomme. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Skal vi danse, sutter balle.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vil slett ikke si at Senkveld er dårlig, tvert imot. Thomas og Harald har en perfekt kjemi sammen, og en veldig energi på skjermen. De driter ikke ut folk i programmet, og de har en stor dose selvironi. Flere av duellene deres er også veldig morsomme. Jepp, i motsetning til OJ som driter ut folk nesten hver gang han er på TV. Siste gang han gjorde det var for to dager siden i "Torsdagsklubben"... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tydlig at folk har forskjellig humor, senkveld er ok, ikke så mye mer, det meste de finner på er ganske lite kreativt og veldig platt. Oj er i en klasse for seg selv, veldig veldig min humor Lenke til kommentar
jegerveldigdum Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 De som sliter med at OJ gjør narr av dem må være folk som tar seg selv jævli høytidlig! Og da blir det jo bare enda morsommere Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vil slett ikke si at Senkveld er dårlig, tvert imot. Thomas og Harald har en perfekt kjemi sammen, og en veldig energi på skjermen. De driter ikke ut folk i programmet, og de har en stor dose selvironi. Flere av duellene deres er også veldig morsomme. Jepp, i motsetning til OJ som driter ut folk nesten hver gang han er på TV. Siste gang han gjorde det var for to dager siden i "Torsdagsklubben"... Er ikke det å drite ut folk gøy lenger, nå plutselig? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Senkveld var kult og ganske morsomt i begynnelsen når det var nytt og "fresht", men ble fort kjedelig. Det er begrenset hvor lenge det er morsomt å se Harald gjøre teite ting. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Thomas og Harald er heilt greit slapstick, Torsdagsklubben er eit heilt anna program, betre sådan. Beste komiprogrammene er Løvebakken og Nytt på Nytt. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det teiteste programmet må være den der dårlige presten på søndager, gikk før, eneste han gjør er å klemme folk å klø seg i ansiktet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Senkveld er kult, men å tømme doer er latterlig... Og ekkelt. Fy f... Se på dem a! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 De er ikke dårlige, bare kjedelige. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Men en kjedelig komiker vil vel være dårlig? Hvis de er kjedelige, er de ikke morsomme, som faktisk er jobben deres. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Men folkens, dere må si dere enig i at TV2 presten sitt program er grufult? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kvifor det? Det er eit program mot ei spesiell målgruppe, det er ikkje noko underhaldningsprogram, det er eit livssynsprogram. Skal ein rangere programmene må dei vurderast individuelt i første omgang i forhold til kva type program det er. Å samanlikne eit talkshow med eit livssynsprogram går ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå