Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva finner kvinnene her attraktivt hos menn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men er han mann nok hvis han er muskuløs, i stand til å montere et kjøkken og sikre huset sitt mot innbruddsmordere, samt villig til å ta en kule for menneskene han vil beskytte; selv om han tilfeldigvis er homo og bruker sminke?

jeg ser på det slik at det er kumulative vilkår å være en mann, enten er alle oppfylt for å være mann eller så er du ikke mann. når streit er ikke oppfylt og sminke går utenfor vilkåret om vanlig hygiene, da dette er å strekke det for langt. sminke er ikke nødvendig for å se normalt flidd ut.

 

derfor vil jeg si at han ikke er mann etter mine kumulative vilkår

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Så man er nødt til å være 100% mann for å være mann?

men homse fakter og sminke er vel ikke greit, ville du tatt på deg mors maskara og krem for å dra på byen for eksempel?

 

sålenge du har kuk så er du 100% mann av natur,men mine vilkår er mer uttømmende enn som så og krever at du ska se ut som en mann og for gudsskyld ikke gå med maskara og brunkrem og kikke på andre gutter istedet for jenter.

Lenke til kommentar
Men hva om man fyller alle kravene, og er en ekte barsk hvalfanger slik det ble referert til tidligere i tråden, men tilfeldigvis tenner på andre hvalfangere? Det vil jeg kalle en bagatell, hvis mannen fyller absolutt alle andre kriterier.

så lenge han ikke kikker på andre gutter og bruker sminke og kremer så (dette er de verste),ja. da er du en mann etter mine kumulative vilkår;)

 

kumulative vilkår betyr at ALLE vilkår skal være oppfylt, alt som faller utenfor eller som ikke oppfylles er å regne som brudd på alle vilkår, selv om bare et vilkår ikke oppfylles.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Vil ikke si det. En ting er å være Homsepatrulje-homo, en annen er å være hvalfanger-homo. Men nå bedømmer ikke jeg menn utifra noen absolutt skala heller. Faktisk gir jeg fullstendig faen i hvor maskulin en fyr er så lenge han har hodet på rett plass. Jeg er derimot nysgjerrig på de ihuga manneforkjempernes holdninger.

 

Interessant dog at det hovedsaklig er menn som forfekter det übermaskuline imaget, når dette er en tråd om vha kvinner foretrekker.

Lenke til kommentar

"Interessant dog at det hovedsaklig er menn som forfekter det übermaskuline imaget, når dette er en tråd om vha kvinner foretrekker."

 

sant nok,men bare syns det var så ufattelig at damene kunne like slike typer.

 

dette er bare mine tanker og vilkår folkens.....husk på det.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Men hva om man fyller alle kravene, og er en ekte barsk hvalfanger slik det ble referert til tidligere i tråden, men tilfeldigvis tenner på andre hvalfangere? Det vil jeg kalle en bagatell, hvis mannen fyller absolutt alle andre kriterier.

Jepp. Men sminke utgår.

når du tenner på andre hvalfangere så er det brudd på vilkår om å være streit, som videre vil bety det samme som at INGEN vilkår er oppfylt, siden jeg bygger på kumulative vilkår der alt MÅ være oppfylt. alt som faller utenfor som sminke og å være homo er brudd og ikke oppfylte vilkår slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...