Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva finner kvinnene her attraktivt hos menn?


Anbefalte innlegg

dersom jentene ønsker homse-agn så ska de få homse-agn.

 

blir du skutt så legger du deg ikke ned å venter på døden,da gjør du ditt verste i de 10-15 sek du har igjen før du besvimer og blør ihjel. tenker da på forsvar av familie, ikke barslagsmål.

Så skyt idioten i hodet, så kan han få dø ung og etterlate et seg en muskuløs kropp og et par far-løse barn.

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel... Noen har akkurat brutt seg inn hos deg og stjeler alt du eier og har. Tror du virkelig at du kan stole på dem? En Mann ville forøvrig sikret huset skikkelig først. Ekte Menn kjemper for sitt og sine ned til hver minste detalj.

Du sier en stålarbeider vil ha et sikrere hus med bedre alarmsystem enn en sivilingenør? :roll:

Lenke til kommentar
Du skal også få like menn av hvilken som helst avstøpning, men jeg legger meg oppi hvilke hankjønn som er Menn og hvem som bare tilfeldigvis har en utovertiss.
Er dette en teit vits? Jeg sitter halvveis og venter på at Ashton Kutcher skal hoppe frem og flire fordi jeg ble "punk'd".

 

Dette er ingen vits. Dette er å sette dagsorden for hva som kan defineres som Mann og hva som ikke kan. I en verden der maskuline verdier er utelukkende sett på som negativt er det på tide å være stolt av Menn igjen.

Lenke til kommentar
Noen av jentene på forumet her, har ganske sære preferanser. Så er de litt "spesielle" (ikke negativt ment) selv også da :)
Det er definitivt kun forumjentene som har disse preferansene òg.
Vel... Noen har akkurat brutt seg inn hos deg og stjeler alt du eier og har. Tror du virkelig at du kan stole på dem? En Mann ville forøvrig sikret huset skikkelig først. Ekte Menn kjemper for sitt og sine ned til hver minste detalj.
Kan du være så snill å slutte å skrive "mann" med stor m? Det er et substantiv, ikke et egennavn. Og ja, jeg er riktignok ikke mann, men jeg ville og sikret huset mitt skikkelig, men dessverre er det ikke alle som føler for å ha gitter foran vinduene sine etc.
Vi har fått svaret og sannheten folkens: Gutter være homser for å ta på seg hudkrem og fuktighetskrem og kle seg pent. Well said!
Nei, de kan tydeligvis være homse-agn og. Hva nå enn det er.
Lenke til kommentar
Vel... Noen har akkurat brutt seg inn hos deg og stjeler alt du eier og har. Tror du virkelig at du kan stole på dem? En Mann ville forøvrig sikret huset skikkelig først. Ekte Menn kjemper for sitt og sine ned til hver minste detalj.

Du sier en stålarbeider vil ha et sikrere hus med bedre alarmsystem enn en sivilingenør? :roll:

 

Å være stålarbeider er ingen garanti for å være Mann, så utelukker heller ikke det å være ingeniør muligheten for å være Mann. Skal du være Mann skal du trakte etter, slåss for og leve ut maskuline verdier. En ekte Mann kombinerer IQ, EQ og muskler. En Mann er fysisk og psykisk sterk.

Lenke til kommentar
Ja, da har nok all muskelmassen gått opp i hjernen på deg visst du faktisk TROR at du hadde gått på en som hadde en pistol, og faktisk var villig til å skyte hele familien din. Du beviser mer og mer at du ikke er gamle gutten når du spyr ut fler og fler idiotiske kommentarer, takk.

du skal bare se ut som en normal mann. alle ville gått på en mann med pistol dersom det er åpenbart at han ville skutt hele familien uansett om du gjorde motstand eller ikke.

 

men jentene ska fra nå av få velge som de ønsker.

Lenke til kommentar
Noen av jentene på forumet her, har ganske sære preferanser. Så er de litt "spesielle" (ikke negativt ment) selv også da :)
Det er definitivt kun forumjentene som har disse preferansene òg.
Vel... Noen har akkurat brutt seg inn hos deg og stjeler alt du eier og har. Tror du virkelig at du kan stole på dem? En Mann ville forøvrig sikret huset skikkelig først. Ekte Menn kjemper for sitt og sine ned til hver minste detalj.
Kan du være så snill å slutte å skrive "mann" med stor m? Det er et substantiv, ikke et egennavn. Og ja, jeg er riktignok ikke mann, men jeg ville og sikret huset mitt skikkelig, men dessverre er det ikke alle som føler for å ha gitter foran vinduene sine etc.
Vi har fått svaret og sannheten folkens: Gutter være homser for å ta på seg hudkrem og fuktighetskrem og kle seg pent. Well said!
Nei, de kan tydeligvis være homse-agn og. Hva nå enn det er.

Beklager, men i dagens feminiserte verden må en være tydelig som Mann.

 

Du trenger ikke gitter for å ha sikret huset ditt. Det finnes masse stilig teknologi og sunn fornuft som gjør det for deg.

 

Forøvrig så tror jeg til og med et mindretall av homsene vil ha noe så feminint som det som er presentert i denne tråden. Homser foretrekker da vitterlig menn...

Lenke til kommentar
Noen av jentene på forumet her, har ganske sære preferanser. Så er de litt "spesielle" (ikke negativt ment) selv også da :)
Det er definitivt kun forumjentene som har disse preferansene òg.

Nei, men det er et overtall med emo-chicks her. Basert på de jentene jeg kjenner og av hva jeg selv opplever irl (feks på byen osv) så er mannemenn helst å foretrekke. Tynne gutter er helt sikkert turn on for mange, men jeg tror de fleste jenter ønsker seg en normalt bygd kropp. Heller litt for mye (enten fett eller muskler), enn litt for lite.

Lenke til kommentar
en ekte mann kjemper til kroppen ikke vil mere, pistol er ingen hindring når adrenalinet er på topp og urinstinktene våre er dyriske.

 

Hindring for et videre liv, jo. Tror ikke man skal kjempe særlig lenge før kroppen ikke vil mere hvis det er en pistol inne i bildet.

 

Merkelig også hvordan det virker å ikke være noen gråsoner når det gjelder mandighet. Enten er man Arnold eller Jan Thomas.

 

Du trenger ikke gitter for å ha sikret huset ditt. Det finnes masse stilig teknologi og sunn fornuft som gjør det for deg.

 

Teknologien er vel kommet såpass langt at man strengt tatt ikke trenger muskler i denne sammenhengen? Tror godeste Molko sover godt om natten, jeg.

Endret av athorb
Lenke til kommentar
Merkelig også hvordan det virker å ikke være noen gråsoner når det gjelder mandighet. Enten er man Arnold eller Jan Thomas.

Underholdene tråd.

 

Skift med clinter'n, så lever du opp til brutal_mann's standar. Arnold brukte brunkrem og stod i speilet på gymmen og pumpa jern. Fy faen, han er sikkelig krem homse. :ermm:

Lenke til kommentar
Ja, det var sminke jeg mente.

 

 

 

Jan_Thomas_214204m.jpg

men han er homse, greit han har muskler og trener som enhver annen streit mann,men han bruker sminke og 100 produkter i fjeset og håret. søstera mi som var sammen med han syns ettehvert han blei for femi etter hennes smak, på denne tiden trente han ikke og var på lik linje som "molko" som en dame digger her på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...