Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva finner kvinnene her attraktivt hos menn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nemlig. Og hva hvis jenta vil jobbe og skaffe penger til familien? Hva hvis jenten er den som eier huset? Og hvem har sagt at bare fordi man ikke ser ut som en gorilla kan man ikke fikse ting? Sånn for å nevne et par ting, han på bildet over her har mer penger enn du kommer til å tjene resten av ditt liv, så DEN delen skulle jo ikke blitt noe problem. Han er i tillegg utrolig lettlært og flink til det meste han ønsker å lære seg. Trenger ikke dømme ham utifra det faktum at han er spinkel, vettu.

 

Edit: Dessuten skal helst ingen av mine barn håndtere våpen på noen måte.

Skal vi se...

 

Jenter vil ikke være hovedforsørgere. De vil ha menn som "henter byttet hjem".

 

Legg merke til at du sel så trakk frem at fyren på bildet er søkkrik ;)

 

Ellers hadde fyren ikke overlevd en time utenfor ei lysløype med 7-23 og kaffe latten sin.

 

Menn takler fysiske utfordringer. Menn takler alt som tenger tolking av bevegelse i tre dimensjoner. (Jakt og sport f.eks.) Ekte Menn er fulle av testostoron!

Lenke til kommentar
Men som er hårete, lukter svette, ignorerer deg og dine ønsker totalt, driter i hvordan de tar seg ut... Nevnte jeg hårete? Jeg har ingenting i mot litt kroppshår, men jeg liker mennesker, ikke gorillaer.

Alt til sin tid. er en ute i naturen og kjemper mot den så lukter en svette og er ubarbert. Er en hjemme og er på jobb på kontoret har en på seg rene og hele klær. Litt etterbarberingsvann og har en fornuftig frisyre. Pynt utover det er for kvinner.

 

Hjemme, mens man monterer kjøkken, pusser opp bad eller legger nytt gulv i stuen så skal mann også lukte svette og være skitten og støvete. En tar sen en dusj og pusser tenner før en legger seg. Når mannen da kommer og legger seg så får kvinnen selskap av en mann som er sterk nok til å beskytte henne og til å knulle henne.

well said;)

Lenke til kommentar

Haha, jeg tror ikke vi snakker årsinntekter her. Han er musiker. En ganske kjent en og. Han har dessuten kjæreste, og sin første sønn.

 

De fleste av "hans type" jeg kjenner enten har, eller har utsikter om ganske godt betalte jobber. Såeh, jeg tror du kan ta tilbake den påstanden om at fyrstikkgutter ikke kan forsørge en. :)

 

Eksempelvis har jeg en kompis som egentlig ligner skremmende mye på Molko, bare med lengre hår, han jobber som tannlege, og to andre av fyrstikktypen hvor han ene utdanner seg til å bli profesjonell illustratør og han andre til arkitekt. Selv om de ikke blir snekkere betyr ikke det at de er arbeidsløse.

Lenke til kommentar
Skal vi se...

 

Jenter vil ikke være hovedforsørgere. De vil ha menn som "henter byttet hjem".

 

Legg merke til at du sel så trakk frem at fyren på bildet er søkkrik ;)

 

Ellers hadde fyren ikke overlevd en time utenfor ei lysløype med 7-23 og kaffe latten sin.

 

Menn takler fysiske utfordringer. Menn takler alt som tenger tolking av bevegelse i tre dimensjoner. (Jakt og sport f.eks.) Ekte Menn er fulle av testostoron!

Jeg blir like imponert en av dere folka på forumet sitter på fasiten til hva vi jenter vil ha. Ærlig talt, jeg kommenterte at fyren er søkkrik fordi at det kom opp at det er mannens jobb å forsøre blæblæblæ. Hvis jeg møter en fyr som er noenting à la "ekte enn er fulle av testosteron", så tror jeg jeg foretrekker å være singel. Jeg har visst ikke alle de urinnstinktene mine inntakt. :(
Hjemme, mens man monterer kjøkken, pusser opp bad eller legger nytt gulv i stuen så skal mann også lukte svette og være skitten og støvete. En tar sen en dusj og pusser tenner før en legger seg. Når mannen da kommer og legger seg så får kvinnen selskap av en mann som er sterk nok til å beskytte henne og til å knulle henne.
Damen din kommer åpenbart til å ha nytt kjøkken, bad og stuegulv rimelig ofte. Jeg har alltid sett på oppussing som en greie man gjør SAMMEN, jeg. Og om mannen kommer og legger seg og skal være sterk og beskytte meg. Ærlig talt, den tanken vekker faktisk bare avsky i meg. Jeg har vært igjennom nok til å klare å beskytte meg selv, takk.
Du får ikke trygghet uten muskler. Urinstinkter som gjelder den dag i dag.
For deg og dine like.
Lenke til kommentar
Haha, jeg tror ikke vi snakker årsinntekter her. Han er musiker. En ganske kjent en og. Han har dessuten kjæreste, og sin første sønn.

 

De fleste av "hans type" jeg kjenner enten har, eller har utsikter om ganske godt betalte jobber. Såeh, jeg tror du kan ta tilbake den påstanden om at fyrstikkgutter ikke kan forsørge en. :)

 

Eksempelvis har jeg en kompis som egentlig ligner skremmende mye på Molko, bare med lengre hår, han jobber som tannlege, og to andre av fyrstikktypen hvor han ene utdanner seg til å bli profesjonell illustratør og han andre til arkitekt. Selv om de ikke blir snekkere betyr ikke det at de er arbeidsløse.

selvasgt kan de gjøre det godt,men det jeg mente var at det er svært få som kan leve av å være kul og være en successrik musiker. behøver ikke å være snekker for å kunne fikse ting rundt om i huset eller på hytta.

 

setter det på spissen, dersom det kommer brutale tyver inn i huset ditt midt på natta med brekkjern og balltre, ville du satset på at den typa (molko) hadde stått frem og forsvart familien med bare never eller funnet frem til hagla i skapet for å forsvare seg og sine.

da er det greit med en "gorilla" som tåler en trøkk og som ikke deiser i bakken pga en lusing.

 

det finnes vel så mange (antageligvis fler) successrike menn av den barske typen med solid lønn og utdannelse.

Lenke til kommentar

Er DET MULIG. HAR TYVEN EN PISTOL ELLER LIGNENDE SKAL DET VEL MER TIL EN Å VÆRE EN GORILLA FOR Å FORSVARE FAMILIEN? Hjelper lite å ta 250 KG i benken da, vær litt ypp der og du kan miste hele familien. Slapp av folkens, ingen fare for at noen av dere kommer til å gifte dere med en kjent fyr/dame anyways.

Lenke til kommentar
Om du skal se på det slik burde jo ingen jenter bo alene fordi vi er sårbare og stakkarslige.

 

Og nei, forskning viser faktisk at folk som tilhører en "alternativ" livsstil oftere velger høyere utdanning.

da er jeg blant dem da,bare at jeg kler og ter meg helt normalt og ikke øsnker å prøve ut noe sært og spes.

 

Er DET MULIG. HAR TYVEN EN PISTOL ELLER LIGNENDE SKAL DET VEL MER TIL EN Å VÆRE EN GORILLA FOR Å FORSVARE FAMILIEN? Hjelper lite å ta 250 KG i benken da, vær litt ypp der og du kan miste hele familien. Slapp av folkens, ingen fare for at noen av dere kommer til å gifte dere med en kjent fyr/dame anyways.

en ekte mann kjemper til kroppen ikke vil mere, pistol er ingen hindring når adrenalinet er på topp og urinstinktene våre er dyriske.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker en pinglete fyr fremfor en død fyr. Om tyvene sier "Stå stille, så slipper alle fra det uskadd" hadde jeg helt alvorlig talt blitt mer forbanna enn sjarmert av at typen min prøvde å gå løs på dem. Det der er totalt retarded, og jeg bestemte meg nettopp for at jeg ikke vil ha en ekte mann.

Lenke til kommentar

Ja, da har nok all muskelmassen gått opp i hjernen på deg visst du faktisk TROR at du hadde gått på en som hadde en pistol, og faktisk var villig til å skyte hele familien din. Du beviser mer og mer at du ikke er gamle gutten når du spyr ut fler og fler idiotiske kommentarer, takk.

Lenke til kommentar
Om du skal se på det slik burde jo ingen jenter bo alene fordi vi er sårbare og stakkarslige.

 

Og nei, forskning viser faktisk at folk som tilhører en "alternativ" livsstil oftere velger høyere utdanning.

He he. Dere skal få bo alene så mye dere vil for min del :)

 

Du skal også få like menn av hvilken som helst avstøpning, men jeg legger meg oppi hvilke hankjønn som er Menn og hvem som bare tilfeldigvis har en utovertiss.

Lenke til kommentar
Jeg foretrekker en pinglete fyr fremfor en død fyr. Om tyvene sier "Stå stille, så slipper alle fra det uskadd" hadde jeg helt alvorlig talt blitt mer forbanna enn sjarmert av at typen min prøvde å gå løs på dem. Det der er totalt retarded, og jeg bestemte meg nettopp for at jeg ikke vil ha en ekte mann.

 

Vel... Noen har akkurat brutt seg inn hos deg og stjeler alt du eier og har. Tror du virkelig at du kan stole på dem? En Mann ville forøvrig sikret huset skikkelig først. Ekte Menn kjemper for sitt og sine ned til hver minste detalj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...