Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva finner kvinnene her attraktivt hos menn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hva betegner man som langt hår? En ting er langt for å være gutt, men jeg kan ikke si at jeg har sett mange gutter som ser bra ut med hår lenger enn til skuldrene. Etter det virker det som hestehalen er eneste mulighet, og det er lite som er verre enn gutter med hestehale.

Helst lengre enn til skuldrene. :p

*bilde*

Dette er vel blant de beste lookene man får tak i.

Nei, usj.

Lenke til kommentar

Jeg synes at det er attraktivt med gutter/menn som liker rockemusikk:) Er selfvølgelig ikke vesentlig i den store sammenheng, men bare for å svare noe konkret på spørsmålet.

Har forresten nylig "falt" litt for en fyr, som er alt annet enn rocka - ganske ubarsk og alternativ. Ulikt meg, og jeg DIGGER det! :D

Lenke til kommentar
Å, så du står sånn naturlig? XD

Og nei, man trenger ikke det. Og hvis du ikke bryr deg, hvorfor forsvarer du deg?

aner du hvor mye slit det er for å holde seg i god fysisk form? det krever mye slit for å se bra ut til sommeren, gutter trener for å få bra kropper som damene digger. ikke moro å gå på stranda med hengemage og sideflesk som tyter ut på sidene.

jenter liker trente og atletiske kropper, akkuratt som gutter liker slanke flotte jenter

Lenke til kommentar
Herrgud. er det bare damer som digger metallhomser her inne? Menn skal da pokker meg ha arbeidsmuskler for å være Menn! Menn skal overleve i skog og mark med minimalt medhjelpemidler. Menn som sminker seg er faen meg ikke menn lenger!

Damn, jeg likte det innlegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...