Kverulantus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Band tshirts er ikke et must sånn 24/7, så lenge svart dominerer Jeg og er flink å ryke strikk, så jeg pleier å ha en samling oppover armen, haha. :!: Der har du meg. Boots og hele pakka x) Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Der har du meg. Boots og hele pakka x) You've got taste Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Der har du meg. Boots og hele pakka x) You've got taste I know Nei, huff. Den var klysete *Grøss* Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 I know Nei, huff. Den var klysete *Grøss* Nei, sånn det skal være :!: Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 I know Nei, huff. Den var klysete *Grøss* Nei, sånn det skal være :!: Haha, nice =) ^^, Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Der har jeg ett svar! "Kle seg godt" = svart stil med band t-shirts, pluss langt løst hår. Da snakker vi hvert fall stil:!: :!: Det finnes ikke noe tristere. Særlig siden svart band-skjorte som regel betyr metal-head. Endret 1. november 2008 av Bramle Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) "Tristere"? Hva foretrekker du, da? Finnes ikke noe diggere. edit: er nettopp at det betyr "metalhead" som gjør det så kult, svart (band tshirt)stil ER metal. Endret 1. november 2008 av utferd Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Litt farge har aldri skadet noen. Ikke på skjorta, i hvert fall. Endret 1. november 2008 av Bramle Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hehe.. sorry, men jeg er uenig :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bra du ikke sitter på fasiten, da. Alternativ stil er et pluss i boken hos meg, tatoveringer, piercinger etc., men hele harry metaller-opplegget er så jævlig oppbrukt. Å gå med en av de ti svarte levis-dongeribuksene dine fra 2002 og band t-skjortene du bruker opp stipendet ditt på er faen ikke stil, det er mangel på sådan. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Levisbukser er med ett ord, stygt. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kan jeg spørre hvorfor Levis-bukser stygt? Det blir for teit å si noe slikt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Levisbukser er med ett ord, stygt.Og resten av innlegget mitt ble forbigått i stillhet. Najs. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har svart dongeribukse og jeg er svært skuffet av refset ditt, Eplis. Det er riktig nok ikke Levis men Social Collision, men likevel. Tsk tsk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Social Collision lager jo tighte indiepants. Indiepants = SteffyPants? O_o Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Helt enig, for noe tullpreik. Hvorfor akkurat Levis? Hvorfor harry? En svart dongeribukse er jo like "kult" som en blå en. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Helt enig, for noe tullpreik. Hvorfor akkurat Levis? Hvorfor harry? En svart dongeribukse er jo like "kult" som en blå en.Det var et svar til utferd sine innlegg på forrige side. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, det var et svar til både deg og 'utferd' på denne siden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har ingenting i mot Levis sine klær, det var et eksempel for å understreke at de kjøper bukser uten å bry seg om passform, så lenge den er svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå