eskhyo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tja, en gutt kan gjøre litt for å unngå kviser og urenheter. Det er ikke homofilt å bruke godt barberutstyr og en grei fuktighetskrem. Uansett har utseende mer å si hos jenter enn hos gutter. Er bare å se på det evolusjonært: Kvinner bør ha rette former og se ung ut for å se ut som en god mor til å bringe frem mannens barn. Menn bør fremstå som flokkledere som bryr seg om kvinnen og som er i stand til å beskytte henne og barnet. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 linker til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 da dette ser ut til og funke, ihvertfall for meg, folk vil kritisere meg, men flame on, dere som sier det ikke virker har ikke prøvd. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (er jente) Attraktivt hos menn under 25; langt hår (egentlig ned til midten av ryggen eller lengre og helst ikke svart fordi det blir så overdrevent), stil, humor, snill/grei/hyggelig og alt det der men likevel tøff i kjeften som kan slenge inn noen banneord innimellom - særlig i upassende situasjoner, også er det kult om de sender "skjulte" hint og blikk etter deg for å "sondere terrenget" før de tør å nærme seg helt:) Yeah! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Finn en jente som ikke ser like bra ut som deg, så trenger du ikke være noe som helst. Så lenge hun vet at du er det beste hun får, så er alt gull. Hun kan også være pen, men da trengre hun dårlig selvtillit. Fakta. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kjære deg bjarnemann, å gjøre en kvinne lykkelig er latterlig enkelt. Mannen trenger bare være: 1. Venn 2. Partner 3. Elsker 4. Bror 5. Far 6. Lærer 7. Pedagog 8. Kokk 9. Mekaniker 10. Montør 11. Innendørsarkitekt 12. Stylist 13. Elektriker 14. Sexolog 15. Gynekolog 16. Psykolog 17. Psykiater 18. Terapeut 19. oppmerksom 20. sympatisk 21. topptrent 22. kjærlig 23. forekommende 24. gentlemanlike 25. intelligent 26. iderik 27. kreativ 28. empatisk 29. sympatisk 30. sterk 31. forståelsesfull 32. tolerant 33. beskjeden 34. ærgjerrig 35. dugelig 36. modig 37. bestemt 38. fortrolig 39. respektfull 40. hengiven 41. lidenskapelig og fremfor alt 42. betalingsdyktig Samtidig må han passe på at: a) han ikke er sjalu, men heller ikke uinteressert b) han forstår seg godt med familien, men ikke bruke mere tid på dem enn på kvinnen c) gir henne all frihet, men samtidig vise interesse i hvor hun var og hva hun gjorde Veldig viktig er det å ikke glemme: - alle fødselsdager - årsdager - bryllupsdager - navnedager - hennes dager - dato for første kyss - bursdagen til hennes yndlingstante - hennes yndlingssøskenbarn og bestevenninne Dessverre gis det ikke garanti for 100% lykke, selv om man følger alle ovennevnte råd. Hun kunne jo for eksempel føle seg innelåst av dette perfekte og velbalanserte liv og velger å stikke av med hvilken som helst slamp hun treffer. //kopiert fra en eller annen side Ikke lett å være kar. :!: Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Menn som kan hele 'It's Tricky' av Run DMC med innlevelse. Neida. Å se ut som folk (grunnleggende hygiene og vedlikehold), være hyggelig, litt sjarm som ikke virker påtvunget og et søtt ansikt er ting jeg liker. Uansett så tror jeg vi jenter vet når vi liker mennesker av det andre kjønn, og ikke liker dem ved første øyenkast. Vi er veldig forhåndsdømmende, dessverre. Og helt enig med personen over her, det er ikke lett å være kar. Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er 17, og syns menn med mandig/kantete kjeve er tiltrekkende, litt skjegg og piercinger evt tattoveringer. Også høye, litt tynne men gjerne muskler. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (er jente) Attraktivt hos menn under 25; langt hår (egentlig ned til midten av ryggen eller lengre og helst ikke svart fordi det blir så overdrevent), stil, humor, snill/grei/hyggelig og alt det der men likevel tøff i kjeften som kan slenge inn noen banneord innimellom - særlig i upassende situasjoner, også er det kult om de sender "skjulte" hint og blikk etter deg for å "sondere terrenget" før de tør å nærme seg helt:) Yeah! Lenke til kommentar
probin Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Faen.. hvor er håret mitt når jeg trenger det! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Faen.. hvor er håret mitt når jeg trenger det! På hodet mitt Lenke til kommentar
Capria Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Menn som kan hele 'It's Tricky' av Run DMC med innlevelse. Signert :!: Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Om du oppfyller noe av det, er det bare å si hei. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Om du oppfyller noe av det, er det bare å si hei. x) Hei Anbefaler folk å se videoen jeg poster i forumkafeen snart XD Edit; Tar den her og jeg, fordi den er så forbanna gøyal! XD Endret 31. oktober 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 slik jeg ser det burde det ikke være noe problem fordi jenter søker gutter og gutter søker jenter. hvorfor skal gutter vær mer hissig på det motsatte kjønn enn jenter? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Om du oppfyller noe av det, er det bare å si hei. x) Hei :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har alltid hatt en ting for menn med langt hår, men er ikke alle som kler det like godt da. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Om du oppfyller noe av det, er det bare å si hei. x) Hei :!: :!: ^^ Så hva skjer i natt ? ^^ Har alltid hatt en ting for menn med langt hår, men er ikke alle som kler det like godt da. Hvordan er å kle seg godt ? Kunne du definert det ? xD Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Der har jeg ett svar! "Kle seg godt" = svart stil med band t-shirts, pluss langt løst hår. Da snakker vi hvert fall stil:!: Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Må man gå i band t-shirts da ? Jeg kler meg etter ønske. Som jeg vil gå da jeg drar på jobb om morgenen. Jeg kler meg som oftest svart, men har ikke noe imot å gå i en grå, vanlig olabukse og håret i strikk.. Ohhh.. Jeg er flink til å ryke strikkene mine, så jeg må bruke en turkis en xD Passer ikke til meg i det hele tatt, men den er så morsom at jeg bare må Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Band tshirts er ikke et must sånn 24/7, så lenge svart dominerer Jeg og er flink å ryke strikk, så jeg pleier å ha en samling oppover armen, haha. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå