Kverulantus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Eplefe. ; det er der han hører hjemme. >< Men kan sikkert få satt han under emo seksjonen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er det ikke. Mr. Valo har en slaskete stil med store gensre og mørke jeans. Hva er gotisk med det? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ikke de gangene jeg har sett han.. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Han er hvert fall ca det nærmeste man kommer. Endret 25. november 2008 av doedskvad Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Uansett går han under goth. Og hvis du mener han ikke gjør det, vil han bli låst inn i emo båsen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 WHO! FUCKIN'! CARES! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vi, åpenbart. JEg synes forøvrig det er rimelig ignorant av både Ghraag og dama hans å sutre fordi noen setter likhetstegn mellom metal og emo for så å gjøre det samme selv mellom "goth" og emo. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vi, åpenbart. JEg synes forøvrig det er rimelig ignorant av både Ghraag og dama hans å sutre fordi noen setter likhetstegn mellom metal og emo for så å gjøre det samme selv mellom "goth" og emo. Så det å "sutre" som du kaller det er forbeholdt alle andre, mens vi bare skal holde kjeft? ALLE mennesker kan kategoriseres, så hvordan vil du kategorisere han? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har jeg "satt likhetstegn mellom goth og emo"? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Emnetittel: Hva finner kvinnene her attraktivt hos menn? JAVISST HVILKEN TRÅD! Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Metalguys med langt hår. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Metalguys med langt hår. Kult. Metal guys med langt hår er tingen, og ikke dumme goth/emo boys... Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Men de der var litt for maskulin. Lenke til kommentar
millvill Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Attraktivt med menn? Sjarmerende, samme type humor som meg, snill og omtenksom, morsom, muskuløs kropp, markert ansikt, skjeggstubber (haha, ja jeg er rar), brede skuldre, mørk stemme (mørkere enn standard mannestemme), fine tenner, pent smil, osv. Drømmemannen må være Wentworth Miller. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ha ha Hammerfall jo! Der har du tidenes mest cheesy albumcover. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er selv 22 år. Det jeg finner mest attraktivt med min kjæreste, er blant annet øynene, måten han er på og det at han er moden er svært attraktivt! I tillegg til at han er oppmerksom og omsorgsfull. Samtidig synes jeg han er svært så kjekk når han har 2-3-dagers skjegg. Og vel, det er noe med utstrålingen, sjarmen, i tillegg til at jeg liker kroppen hans for dén den er. Jeg kunne ikke ha tenkt meg noen andre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 bredt ansikt, blondt hår, ikke for tynn men ikke for muskuløs.. og ellers et litt spesielt/sjeldent utseende.. og sist men ikke minst fine hender/fingre!! sjarm er viktig og at han ikke hele tiden skal tøffe seg eller imponere kompiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå