Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva finner kvinnene her attraktivt hos menn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gutter vil jo ikke høre på sannheten, så da sier jeg det heller slik dere har lyst å høre det

 

Jenter finner det attraktivt med rike menn som har stor tiss og perfekt trent kropp. Alt annet spiller INGEN rolle.

 

Gutter vil ikke høre sannheten ?

Jeg sitter ikke i dette topicet for å lese bullshit, men heller lese hva dere jenter egentlig mener.

Jeg gjør mye heller det, enn å sitte å ikke vite hva dere vil, liker og mener generelt ;)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde jo å si sannheten lengre bak i tråden, men fikk da slengt mot meg at jeg drev med løgn ;)

 

Selvtillit er viktig.

At man deler samme humor og kan spøke og le sammen er viktig

At man kan snakke sammen

Felles verdier

 

Med felles verdier mener jeg at jeg ikke kunne blitt sammen med en som ga faen, dopa seg og laffa hjemme og gikk på trygd fordi han ikke orka å jobbe. Selv er jeg arbeidssom, doper meg ikke, drikker lite og er generelt pliktoppfyllende.

Lenke til kommentar
Gutter vil jo ikke høre på sannheten, så da sier jeg det heller slik dere har lyst å høre det

 

Jenter finner det attraktivt med rike menn som har stor tiss og perfekt trent kropp. Alt annet spiller INGEN rolle.

Rike, definitivt. Stor tiss, bare en bonus (så lenge den ikke er for stor). Samme med perfekt kropp. En med masse penger og litt dominerende personlighet er det ultimate en kvinne søker etter.

Lenke til kommentar
Gutter vil jo ikke høre på sannheten, så da sier jeg det heller slik dere har lyst å høre det

 

Jenter finner det attraktivt med rike menn som har stor tiss og perfekt trent kropp. Alt annet spiller INGEN rolle.

Rike, definitivt. Stor tiss, bare en bonus (så lenge den ikke er for stor). Samme med perfekt kropp. En med masse penger og litt dominerende personlighet er det ultimate en kvinne søker etter.

 

Å nei du. Det er jo utelukkende stor penis som gjelder. Ja, om noen generasjoner kommer ikke menn til å gå på to ben lenger men bruke penis som en hoppestokk, ettersom de med enorme peniser blir favorisert i avlen.

 

Når en mann må gå på to ben vil han måtte kveile den opp og ha den over ene skulderen, med en hånd rundt. I andre hånden vil han ha en koffert stappet med penger.

Lenke til kommentar

En liten liste over hvilke kvaliteter en mann bør ha (Ingen rekkefølge):

 

1. Utseende og kropp

Ikke uhyre viktig. Jeg ser spesielt på pene tenner og at han ikke bør ha sammensatte øyebryn, av en eller annen grunn. Bare fint med solbrun og veltrent kropp ..

 

1. Intelligens

Trenger ikke være helt altvitende, men bør ha en viss peiling ..

 

3. Humoristisk sans

VIKTIG! Han bør ha selvironi og bør se humoren i det meste.

 

4. Personlighet

Snill og gavmild ..

 

5. Penger

Trenger en hviss orden i økonomien

Lenke til kommentar
Krav

 

Så : pen, rik, smart og dumsnill? Jeg tror du må lete lenge

 

Jeg synes faktisk det er helteit med damer som blir avhengi av mannen sin for å få tak i det de ønsker seg. Jeg ønsker meg den parfymen, kan du ikke kjøpe? WTF.. Jeg kjøper det jeg vil ha selv :)

Pen, rik, smart og badass. Da her du den ultimate mann umiddelbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...