medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gutter vil jo ikke høre på sannheten, så da sier jeg det heller slik dere har lyst å høre det Jenter finner det attraktivt med rike menn som har stor tiss og perfekt trent kropp. Alt annet spiller INGEN rolle. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gutter vil jo ikke høre på sannheten, så da sier jeg det heller slik dere har lyst å høre det Jenter finner det attraktivt med rike menn som har stor tiss og perfekt trent kropp. Alt annet spiller INGEN rolle. Gutter vil ikke høre sannheten ? Jeg sitter ikke i dette topicet for å lese bullshit, men heller lese hva dere jenter egentlig mener. Jeg gjør mye heller det, enn å sitte å ikke vite hva dere vil, liker og mener generelt Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det Linn_Christin mener å si er at selvtillit, komfortabilitet og karisma er alt som teller. De andre tingene kommer som fine bonuser. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det Linn_Christin mener å si er at selvtillit, komfortabilitet og karisma er alt som teller. De andre tingene kommer som fine bonuser. Tror egentlig hun mener å være sarkastisk Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg prøvde jo å si sannheten lengre bak i tråden, men fikk da slengt mot meg at jeg drev med løgn Selvtillit er viktig. At man deler samme humor og kan spøke og le sammen er viktig At man kan snakke sammen Felles verdier Med felles verdier mener jeg at jeg ikke kunne blitt sammen med en som ga faen, dopa seg og laffa hjemme og gikk på trygd fordi han ikke orka å jobbe. Selv er jeg arbeidssom, doper meg ikke, drikker lite og er generelt pliktoppfyllende. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hysterisk morsomt at de fleste jentene som faktisk er her ikke kan bidra, men heller må konstantere Et stk hysterisk perfekt tilberedt burn =) xD Duh, Captain Obvious, jeg har allerede viet et innlegg til mine meninger. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gutter vil jo ikke høre på sannheten, så da sier jeg det heller slik dere har lyst å høre det Jenter finner det attraktivt med rike menn som har stor tiss og perfekt trent kropp. Alt annet spiller INGEN rolle. Rike, definitivt. Stor tiss, bare en bonus (så lenge den ikke er for stor). Samme med perfekt kropp. En med masse penger og litt dominerende personlighet er det ultimate en kvinne søker etter. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gutter vil jo ikke høre på sannheten, så da sier jeg det heller slik dere har lyst å høre det Jenter finner det attraktivt med rike menn som har stor tiss og perfekt trent kropp. Alt annet spiller INGEN rolle. Rike, definitivt. Stor tiss, bare en bonus (så lenge den ikke er for stor). Samme med perfekt kropp. En med masse penger og litt dominerende personlighet er det ultimate en kvinne søker etter. Å nei du. Det er jo utelukkende stor penis som gjelder. Ja, om noen generasjoner kommer ikke menn til å gå på to ben lenger men bruke penis som en hoppestokk, ettersom de med enorme peniser blir favorisert i avlen. Når en mann må gå på to ben vil han måtte kveile den opp og ha den over ene skulderen, med en hånd rundt. I andre hånden vil han ha en koffert stappet med penger. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Om noen generasjoner så kommer ikke menn til å eksistere.. Kvinner foretrekker en verden uten menn. Lenke til kommentar
Holly Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 En liten liste over hvilke kvaliteter en mann bør ha (Ingen rekkefølge): 1. Utseende og kropp Ikke uhyre viktig. Jeg ser spesielt på pene tenner og at han ikke bør ha sammensatte øyebryn, av en eller annen grunn. Bare fint med solbrun og veltrent kropp .. 1. Intelligens Trenger ikke være helt altvitende, men bør ha en viss peiling .. 3. Humoristisk sans VIKTIG! Han bør ha selvironi og bør se humoren i det meste. 4. Personlighet Snill og gavmild .. 5. Penger Trenger en hviss orden i økonomien Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 1. Utseende 1. Intelligens 3. Humor Jeg skal innrømme at jeg lo litt av den. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 1. Utseende1. Intelligens 3. Humor Jeg skal innrømme at jeg lo litt av den. Delt førsteplass. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 "Ingen rekkefølge". Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Krav Så : pen, rik, smart og dumsnill? Jeg tror du må lete lenge Jeg synes faktisk det er helteit med damer som blir avhengi av mannen sin for å få tak i det de ønsker seg. Jeg ønsker meg den parfymen, kan du ikke kjøpe? WTF.. Jeg kjøper det jeg vil ha selv Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Krav Så : pen, rik, smart og dumsnill? Jeg tror du må lete lenge Jeg synes faktisk det er helteit med damer som blir avhengi av mannen sin for å få tak i det de ønsker seg. Jeg ønsker meg den parfymen, kan du ikke kjøpe? WTF.. Jeg kjøper det jeg vil ha selv Pen, rik, smart og badass. Da her du den ultimate mann umiddelbart. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Damenes man Hugh Heffner eller noe sånt... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Damenes man Hugh Heffner eller noe sånt... Mhm... Kvinner verden over stempler Hugh som en gris. Samtidig som Hugh velter seg i damer. Grunnen til at damene stempler Hugh som en gris er fordi disse damene ikke er heite nok til å få nyte av hans rikdom. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er bare tragisk! et sted i verden velger man de feiteste kvinnene og få barn med fordi dem har større hofter og bedre sjanse for og få barn der.. Mens andre personer bader i heite damer som forårsaker "global oppvarming" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Heldigvis lever vi ikke i fortiden eller et U-land, så vi kan velge hvem som helst og være rimelig sikker på at de likevel har litt penger å rutte med og at de klarer å få barn uten store problemer. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ja, me andre er ikke like heldige... Verden er et tragisk sted og være, skulle gjerne funnet meg en annen galakse å bo i... Hvis det er noen andre der ute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå