Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva finner kvinnene her attraktivt hos menn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere er veldig løse med begrepet "alle". Dessuten slutter de fleste jenter over 14 å bry seg om de tøffe gutta.

 

-Void-: Jo, du sier jo selv at du lyver for å unngå konfrontasjon.

 

 

Åh det. Det er jo bare snakk om å kutte litt hjørner. Synest ikke krangling er digg, så det er best å unngå det i den grad det er mulig.

Lenke til kommentar

Ikke etter mine erfaringer... De aller fleste vil vel ha en som er litt spennende og ikke så kjedelig å være sammen med. Med snill og god tenker jeg umiddelbart på gutter som ikke har noen spessielle meninger og løper rundt og gjør tjenester for jenter hele tiden.

 

Men kan være enig at når jenter leter etter en mann å dele livet med, DA går de heller etter de som er snille, stødige og forutsigbare.

Lenke til kommentar
Dere er veldig løse med begrepet "alle". Dessuten slutter de fleste jenter over 14 å bry seg om de tøffe gutta.

 

-Void-: Jo, du sier jo selv at du lyver for å unngå konfrontasjon.

Jenter over 14 begynner å bli mer bevisste på assets i form av penger... ellers er det liten forskjell på hvem de ligger med.

 

Ikke etter mine erfaringer... De aller fleste vil vel ha en som er litt spennende og ikke så kjedelig å være sammen med. Med snill og god tenker jeg umiddelbart på gutter som ikke har noen spessielle meninger og løper rundt og gjør tjenester for jenter hele tiden.

 

Men kan være enig at når jenter leter etter en mann å dele livet med, DA går de heller etter de som er snille, stødige og forutsigbare.

De gjør ike det da heller. de slår seg til slutt ned med han de tror er det høyeste de kan oppnå. Får de en ide om at de kan finne en bedre så blir vedkommende byttet ut umiddelbart. Kvinner er _aldri_ fornøyde og er _alltid_ på jakt etter en bedre mann.

Lenke til kommentar

Nå er jo det å finne en fellesnevner for hva noen finner attraktivt hos det motsatte kjønn helt greit fåfengt.

 

Ett eksempel: Lag en liste med de 5 peneste jentene i/på klassen/arbeidsplassen, og få gutta til å si hva de syns om den.

Med stor sikkerhet er det noen som kommer til å være uenige i den listen

Ergo, det som er attraktivt hos det motsattekjønn er individuelt.

 

Men hvis trådstarter eller andre generelt lurer på om de er attraktive eller ikke, slapp av. Det finnes så mange mennesker på planeten at du sikkert er en persons drømmemann/kvinne

 

Min subjektive og politisk korrekte mening, aight?

Lenke til kommentar
Dere er veldig løse med begrepet "alle". Dessuten slutter de fleste jenter over 14 å bry seg om de tøffe gutta.

Jeg vil nå påstå at veldig mange jenter ikke når den grensen før de er langt over 25. Noen når den aldri og er sammen med drittsekk etter drittsekk livet ut :)

 

Nå er det vel ikke drittsekk-tøff som er ment som tøff i denne diskusjonen. Heller ikke-bruke-foundation-type tøff. :p

 

Forresten finner vel drittsekkjenter drittsekkgutter - det er nå hvertfall min observasjon. Like barn leker best og alt det der :p

Lenke til kommentar

Ha ha ha, er en komisk tråd dette her. Får vell bare nevne at alt jeg har sagt her er tullball(regner med de fleste tok det). Tviler og sterkt på at ting og tang er slik som brutal_mann sier. Jeg har no aldri møtt på sånne damer.

 

Du bør forresten ha en advarsel på den bloggen du linker til i signaturen din eplefe. Trykket på den og skjermen min ble dekket med en fæl hårete fot. Må si du ser drit sur ut på det profilbildet og, ble faktisk litt redd.

Lenke til kommentar

alle jente på barne/ungdomskolen liker alle guttene med de nyeste klærene og de nyeste greier, de med kulest hårsveis å slikt. mens jeg som ser meg selv som normal er bare som ikke blir lagt merke til.... kanskje jeg skal drite i skolen å sitte jeg hjemme og se på discovery og animal planet... det er der jeg har fått min kunnskap fra, ikke skolen.

Lenke til kommentar
alle jente på barne/ungdomskolen liker alle guttene med de nyeste klærene og de nyeste greier, de med kulest hårsveis å slikt. mens jeg som ser meg selv som normal er bare som ikke blir lagt merke til.... kanskje jeg skal drite i skolen å sitte jeg hjemme og se på discovery og animal planet... det er der jeg har fått min kunnskap fra, ikke skolen.

ikke bry deg, ungdomskolen er ikke der du finner dama i livet ditt uansett.

 

sant nok det du sier om skolen, jeg lærte all min engelsk fra tv, så der kan jeg takke blant annet FOX network midt i hånda for bestandig gode karakterer i engelsk..........hehehe

Lenke til kommentar
ikke bry deg, ungdomskolen er ikke der du finner dama i livet ditt uansett.

sant nok det du sier om skolen, jeg lærte all min engelsk fra tv, så der kan jeg takke blant annet FOX network midt i hånda for bestandig gode karakterer i engelsk..........hehehe

Jo, bry deg. Jo mer erfaring fra forhold du har, jo mer sannsynlig er det at du klarer å holde på hun som tilslutt står igjen som din utkårede

 

Og ikke lat om dere ikke lærer noe på skolen. Som om dere klarer å lære polsk av å se på polsk tv5. Skjerp dere, unger

 

Hysterisk morsomt at de fleste som diskuterer her faktisk er menn.

Hysterisk morsomt at de fleste jentene som faktisk er her ikke kan bidra, men heller må konstantere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...