Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva finner kvinnene her attraktivt hos menn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert for late kvinnfolk.

 

Jepp, ca 99.9% av kvinner(sikkert med deg inkludert). Men de vil jo selvfølgelig ikke at mannen aktivt skal komme med dette som sjekketriks, i det hele tatt si det eller være klar over det selv(det er vell heller å være desperat).

 

Men nå er det sånn at selv om det er #1 på listen så er det veldig viktig med resten av punktene og.

Lenke til kommentar
Sorry, jeg er visst åpenbart på minussiden av den statistikken, jeg liker å gjøre ting.

 

Jasså. Sikker på at det ikke bare er noe du tror? Er mange kvinner som egentlig innerst inne kunne tenke seg at mannen var en lydig hund. Den kan få herje litt, men når sjefen setter foten ned så må den gjøre som den får fortalt. Trodde det var noe alle visste. Er jo også derfor mange kvinner liker å ha hunder som kjeledyr, med baktanker som "om bare mannen min var så lydig".

Lenke til kommentar

Sjarme og humor sitter høyt på listen

 

Jeg og forloveden min har akkurat samme humor, og det er utrolig deilig å ha noen som ler av akkurat det samme som deg.

 

I tillegg er han selvsikker, noe jeg synes er utrolig sexy.

 

Jeg liker ikke gutter som skryter. Lyving er også enorm turnoff for meg. Og om de skryter av inntekt, sparepenger, eiendeler osv så er det turnoff.

 

"hvis du blir sammen med meg slipper du å jobbe mer noensinne, og du kan ha så mange hunder du vil som du er hjemme med om dagene så lenge du gjør husarbeidet mitt" - er ikke noe som gjør meg "våt i trusa" :!:

Lenke til kommentar
Sorry, jeg er visst åpenbart på minussiden av den statistikken, jeg liker å gjøre ting.

 

Jasså. Sikker på at det ikke bare er noe du tror? Er mange kvinner som egentlig innerst inne kunne tenke seg at mannen var en lydig hund. Den kan få herje litt, men når sjefen setter foten ned så må den gjøre som den får fortalt. Trodde det var noe alle visste. Er jo også derfor mange kvinner liker å ha hunder som kjeledyr, med baktanker som "om bare mannen min var så lydig".

Hvis du noengang opplever problemer med å få tak i eller å beholde en dame, så er det bare å komme tilbake til denne tråden, så skal vi forklare deg hvor det hele gikk galt.

Lenke til kommentar
Sjarme og humor sitter høyt på listen

 

Jeg og forloveden min har akkurat samme humor, og det er utrolig deilig å ha noen som ler av akkurat det samme som deg.

 

I tillegg er han selvsikker, noe jeg synes er utrolig sexy.

 

Jeg liker ikke gutter som skryter. Lyving er også enorm turnoff for meg. Og om de skryter av inntekt, sparepenger, eiendeler osv så er det turnoff.

 

"hvis du blir sammen med meg slipper du å jobbe mer noensinne, og du kan ha så mange hunder du vil som du er hjemme med om dagene så lenge du gjør husarbeidet mitt" - er ikke noe som gjør meg "våt i trusa" :!:

 

Du er jo bare en stor bløffmaker. Er jo helt nødt til å lyve til damer når de spør om ting som "jeg ser vell ikke feit ut vell?", "Synest denne her får meg til å se feit ut", "Du har lyst til dette og sant?", "Oi! hun der var pen, er du ikke enig?"

 

Og så skjønner jeg ikke helt denne hundehistorien din, men det var no bra du ikke ble våt i trusa.

Lenke til kommentar
Jeg spør ikke typen min om jeg ser feit ut i noe som helst, og jeg håper inderlig han har baller til å være ærlig når jeg spør om han vil noe eller ikke.

 

Akkurat idet du spør han om noe han vil eller ikke så raser det gjennom hodet hans at det blir 30 min med småkrangling og potensiale for at du er sur resten av dagen om han svarer "nei" og veier det opp mot at du blir sprudlende glad etter ett "ja".

 

Store baller hjelper ikke så mye mot babbel i høy tone over lengre tid eller surmuling.

Lenke til kommentar

"ha så mange hunder du vil" er ett lokkemiddel brukt for å få meg til å bli sammen med en fyr;)

 

Jeg spør ikke typen min slikt, dermed slipper han å lyve ;)

 

Dessuten er det forskjell på en hvit løgn (neida, synes ikke det lukter svette av deg) og en sort løgn (nei, du skjønner jeg mista pengboka mi/kortet mitt så jeg har ikke penger å kjøpe mat for - når sannheten er en helt annen)

 

Typen min "trosser" meg rett som det er. Han vet at jeg ikke synes det er megastas at han drar på fylla og på byen (jeg driver ikke med slikt selv), men det er ikke noe stort problem hjemme hos oss. (sist kjøpte han ett ps3 spill til meg, og nå i helga kommer jeg til å spørre om han ikke kan ta seg en tur på fylla på fredag, så jeg får spille i fred fremfor å se dårlig fredagsunderholdning på tv'n :!: )

Lenke til kommentar
Hvis han ikke vil noe som jeg vil så gjør jeg det alene. Vi er jo for faen ikke sydd sammen ved hofta heller. Dessuten viker ikke typen min for en diskusjon.

 

Kommer jo helt an på hvor opplagt man er. Er helt sikkert mange ganger han bare gjør som du vil, fordi det er minst stress.

Lenke til kommentar
Sorry, jeg er visst åpenbart på minussiden av den statistikken, jeg liker å gjøre ting.

 

Jasså. Sikker på at det ikke bare er noe du tror? Er mange kvinner som egentlig innerst inne kunne tenke seg at mannen var en lydig hund. Den kan få herje litt, men når sjefen setter foten ned så må den gjøre som den får fortalt. Trodde det var noe alle visste. Er jo også derfor mange kvinner liker å ha hunder som kjeledyr, med baktanker som "om bare mannen min var så lydig".

Hvis du noengang opplever problemer med å få tak i eller å beholde en dame, så er det bare å komme tilbake til denne tråden, så skal vi forklare deg hvor det hele gikk galt.

 

Har igrunn aldri hatt trøbbel med damer, mest pga. at eg leser de så lett og vet replikkene mine på enkelte områder(går av og til på en smell der, for det er jo ikke lett å ha fasit på alt).

 

Ja og så er jo disse basale tingene på plass som f.eks et fantastisk utseende.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvordan damene dine har reagert, men om typen min hadde vært enig i absolutt alt jeg sa hadde jeg følt at det ble rimelig dølt.

 

Jepp, er klar over dette. Er jo derfor kvinner slenger inn en helt meningsløs krangel om det går for lang tid med bare idyll :tease: .

 

Er forresten utrolig artig å si "hva?!? Har du uken din nå eller?" når dette intreffer. Da tennes det virkelig på alle plugger. :evil:

Endret av -Void-
Lenke til kommentar
Sorry, jeg er visst åpenbart på minussiden av den statistikken, jeg liker å gjøre ting.

 

Jasså. Sikker på at det ikke bare er noe du tror? Er mange kvinner som egentlig innerst inne kunne tenke seg at mannen var en lydig hund. Den kan få herje litt, men når sjefen setter foten ned så må den gjøre som den får fortalt. Trodde det var noe alle visste. Er jo også derfor mange kvinner liker å ha hunder som kjeledyr, med baktanker som "om bare mannen min var så lydig".

Hvis du noengang opplever problemer med å få tak i eller å beholde en dame, så er det bare å komme tilbake til denne tråden, så skal vi forklare deg hvor det hele gikk galt.

 

Har igrunn aldri hatt trøbbel med damer, mest pga. at eg leser de så lett og vet replikkene mine på enkelte områder(går av og til på en smell der, for det er jo ikke lett å ha fasit på alt).

 

Ja og så er jo disse basale tingene på plass som f.eks et fantastisk utseende.

 

Wow..du er virkelig en tøffelhelt. kom deg ut av tøffelen!

Endret av AzureDragon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...