jo Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hei, Jeg bruker Outlook Express som fulgte med Windows XP (ver. 6.0). Når jeg mottar e-poster med vedlegg, f.eks. pdf- og mdb-filer, kan jeg ikke åpne disse. Jeg mister tilgang til å åpne vedleggene. Meldingen: "OE removed access to the following unsafe attachments in your mail: ..." Hvordan kan jeg få tilgang til vedleggene? Jo Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 tools->options -> security .. 'do now allow attachments to be saved or opened blablabla..' Lenke til kommentar
froebe Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Outlook Express er forhåndsinnstilt til å fjerne disse vedleggene med tanke på virusbeskyttelse. Slik opphever du dette: Verktøy > Alternativer > Sikkerhet Ta bort haken foran "Ikke tillat å lagre eller åpne vedlegg som kan inneholde virus". Det er vel imidlertid å anbefale at du har et oppdatert virusprogram hvis du ønsker å gjøre dette, samt at du er forsiktig med å åpne vedlegg som kan inneholde virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå