ecko Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 hvordan fungerer det å rense registret med CCleaner? blir maskinen litt sprekere av det? jeg lot den søke etter feil og den fant en del. jeg velger å reparere merkede feil og da blir jeg spurt om jeg vil lage en sikkerhetskopi av registret. om jeg gjør det, hvordan bruker jeg den om ting går galt? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Sikkerhetskopien som blir laget kan du bare dobbelklikke på. Da får du først en advarsel om at det er en viss risiko med å legge inn ukjente registernøkler, og et spørsmål om du er sikker på du vil utføre operasjonen. Svarer du ja blir registernøklene som ble fjernet, lagt tilbake i registeret. Forøvrig har jeg aldri opplevd eller hørt om noen som har fått problemer med registeropprydding med CCleaner, så jeg tror du trygt kan kjøre oppryddingen uten å ta sikkerhetskopi hver gang. Kjør også oppryddingen flere ganger etter hverandre helt til den ikke finner flere feil. Lykke til. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 CCleaner er er trygt ja. Du kan også deframgere register Auslogics. Auslogics Registry Defrag og Auslogics Disk Defrag. Er bra gratise produkter på linje med CCleaner. Da slipper du og bruke penger produkter som stort sett ikke gjør en bedere jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå