katet Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei. er ny på Linux. Skal prøve å lære meg dette, hovedsaklig til server å nettverksstyring på LAN. Er det mulig å starte Ubuntu i XP uten å rebote ? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du kan installere Ubuntu som en virtuell maskin, i for eksempel VMWare, og kjøre den fra windows. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Virtualbox er et alternativ til VMware som nok passer litt bedre med mindre du ønsker å kjøpe VMware Workstation. Virtuelle maskiner er forøvrig en flott måte å teste ut alternative OS, jeg har testet minst femten i løpet av det siste året. Lenke til kommentar
katet Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Takker så mye for svar Skal laste ned Virtualbox å prøve i dag. Lenke til kommentar
katet Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Er på denne sida og lurer på hvilken download eg skal trykke på. Har XP 32.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 * VirtualBox 2.0.2 for Windows hosts x86 | AMD64 (only on Windows x64!) Klikk på x86 der. Lenke til kommentar
katet Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Takker for svar Har installert no og Ubuntu er oppe og går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå