Gå til innhold

PC ekspertens svar

Martin HaTh

Anbefalte innlegg

Murlig at denne er postet her før, siden jeg ikke husker hvordan jeg kom fram til denne tråden.

Hello:

Pc'n min har fått en artig BSOD for tida som seier "driver_irq_not_less_or_equal" som eg ikkje blir kvitt. Har søkt på google og prøvd alt som dei folka rundt om kring anbefalte å gjere, men det berre fortsette.

Den kom for alvor når eg satte inn en ny samsung-disk på 750gig (og dermed brukte eg alle sata-portane på hk), når eg kopierte fra en seagate til samsung. Den kom til tilfeldige tider under kopiering/flytting mellom dei to diskane. Eg formaterte windows-disken, men problemet var der endå, i litt mindre skala. Enten så kjem den brått, som rett etter oppstart eller plutselig menst pc'n e på (skjeldent), eller menst eg kopiera eller jobba på både seagaten og samsungen. Den kjem dessuten ofte når eg starta css av en eller anna merkelig grunn. har prøvd å skifte plass på ram-brikkene, samt starte med berre ei, men det ser ikkje ut til å hjelpe. har og fjerna sidevekslingsfil-funksjonen, men det hjalp heller ikkje.

Eg har stort sett klart å fjerne bsods sjøl, men dinna må eg knele for. Håpa det er noken der ute som kan hjelpe en stakkar i nød smile.gif

Så kommer det ultimate svar:

Mest sannsynlig et problem med din datamaskin.

hahahahaha :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...