Martin HaTh Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Murlig at denne er postet her før, siden jeg ikke husker hvordan jeg kom fram til denne tråden. Hello:Pc'n min har fått en artig BSOD for tida som seier "driver_irq_not_less_or_equal" som eg ikkje blir kvitt. Har søkt på google og prøvd alt som dei folka rundt om kring anbefalte å gjere, men det berre fortsette. Den kom for alvor når eg satte inn en ny samsung-disk på 750gig (og dermed brukte eg alle sata-portane på hk), når eg kopierte fra en seagate til samsung. Den kom til tilfeldige tider under kopiering/flytting mellom dei to diskane. Eg formaterte windows-disken, men problemet var der endå, i litt mindre skala. Enten så kjem den brått, som rett etter oppstart eller plutselig menst pc'n e på (skjeldent), eller menst eg kopiera eller jobba på både seagaten og samsungen. Den kjem dessuten ofte når eg starta css av en eller anna merkelig grunn. har prøvd å skifte plass på ram-brikkene, samt starte med berre ei, men det ser ikkje ut til å hjelpe. har og fjerna sidevekslingsfil-funksjonen, men det hjalp heller ikkje. Eg har stort sett klart å fjerne bsods sjøl, men dinna må eg knele for. Håpa det er noken der ute som kan hjelpe en stakkar i nød smile.gif Så kommer det ultimate svar: Mest sannsynlig et problem med din datamaskin. hahahahaha Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) FOR useriøst til at det er et gullkorn. Endret 18. oktober 2008 av Rellativ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fy fader han var god på data! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hakket bedre enn IKT-avdelingen på skolen min. Lenke til kommentar
JanO2 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hakket bedre enn IKT-avdelingen på skolen min. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå