tjuddi Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 har bra maskin, pc3200 ram,xp2000 etc kjører XP oem norsk Har ngt charlie linje ca 1100kbps til vanlig men må bruke et us robotics sportster flash modem av og til når jeg ikke er hjemme, Bruker ca 8 min på speedometertesten får ikke åpnet internettsider etc , Har krysset vekk mye i oppsettet på ie etc. Ingenting funker!må jeg avinstallere IE6 og innstallere tidligere utgave? noen som har tips? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 har bra maskin, pc3200 ram,xp2000 etc kjører XP oem norsk Har ngt charlie linje ca 1100kbps til vanlig men må bruke et us robotics sportster flash modem av og til når jeg ikke er hjemme, Bruker ca 8 min på speedometertesten får ikke åpnet internettsider etc , Har krysset vekk mye i oppsettet på ie etc. Ingenting funker!må jeg avinstallere IE6 og innstallere tidligere utgave? noen som har tips? Fungerer andre nett-tjenester? har du problemer med begge tilkoblingene eller bare med modemet? Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 nei, funker som et skudd på bredbåndet Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hmmm....jeg har aldri hatt noe serlig problem med å måle min nettlinje på itavisen (Har Bravo 704/384 fra Nextgentel) :o Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hvis bildet er 1 MB vil det si at du laster ned med ca 2 kb/s (=16kbit/s). 56kbit/s er bare en teoretisk maks hastighet, du vil mest sannsynlig ha lavere enn det, så resultater er ikke enormt dårlig... Edit: Du sier ikke hvor raskt modemet er, men jeg antar det er 56kbit/s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå