monzilla Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan noen gi meg en oppsummering på hvordan det gikk i går? Hvem er med i kveld btw? Har diskuert litt med trust47, og vi tenkte at det kunne være fordelaktig om vi har faste posisjoner. På den måten blir vi mindre sårbare om en eller to ikke kan være med en dag. Så har vi da reserver på de viktigste posisjonene, feks any. Er greit med litt variasjon av og til, for all del. Men vi bør ha en plan B til når vi er få som spiller Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Utd spiller vel 21.00 i dag og jeg skal nå på trening før kampen. Så jeg blir med senere på senkvelden, men vet ikke om dere andre er med da så Lenke til kommentar
trydis Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er med i kveld dersom det blir noe. Kan mellom 20.00 frem til rundt midnatt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Da har jeg kommet tilbake en halvtime tidligere enn jeg trodde jeg ville pga. at jeg forstuet ankelen på treningen Men det betyr da at jeg kan spille fram til ca 20.30! Så hadde vært deilig om noen kunne vært med nåå! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva skjer i kveld? Skal vi avtale klokkeslett? Jeg er med egentlig når det skulle være. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg dropper ut av klubben så andre kan være med å spille. Får bare spilt i helgene omtrent uansett så da blir det ikke mye sammensveising. Lykke til videre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 mine innlegg. Btw: tc,kjøpt fifa nå. We are SO on! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva skjer i kveld? Skal vi avtale klokkeslett? Jeg er med egentlig når det skulle være. jeg kan etter 20.00. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ok, da blir det etter 20.00 I guess Daniel: Uff, ikke smart å utfordre meg Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Kanon. Da snakkes vi på MSN rundt 8 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ja, tror det går! Endret 30. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Blir sånn halv 9 på meg tror jeg. Må lage mat osv. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nok en morsom kveld i går, vi har nå avansert til 3. divisjon. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Tror vi aldri har hatt så mye gullhår i ræven som vi hadde i går. Ligger under, og motstanderen dropper ut. Straffespark (ufortjent?) på overtid. Scoringer mot spillets gang. Men gud så moro det var. Mye spennende med andre ord. Vi har ihvertfall funnet Anelka på topp Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har folk tenkt å spille i kveld? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Jepp. Planen min var egentlig å kose meg med RA3, men jeg er med på FIFA, det er mye mer sosialt. Regner med at jeg er med fra 20-21 og utover? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Deilig avslutning i går. Ting gikk ganske trått hele kvelden. Stemningen var egentlig ikke så god til tider. Men så fant vi formasjonen. Jeg for min del fant målet. Trydis og Tc47 fant hverandre. Det kan minne om en romantisk hollywood-film. Det var det ikke. Det var fotballmagi. Målet er å stabilisere seg i 3. divisjon nå. Det tror jeg vi får til. Endret 1. november 2008 av monzilla Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Deilig avslutning i går. Ting gikk ganske trått hele kvelden. Stemningen var egentlig ikke så god til tider. Men så fant vi formasjonen. Jeg for min del fant målet. Trydis og Tc47 fant hverandre. Det kan minne om en romantisk hollywood-film. Det var det ikke. Det var fotballmagi. Målet er å stabilisere seg i 3. divisjon nå. Det tror jeg vi får til. Hvilken formasjon spilte dere? Anelka på topp istedet for Drogba? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Deilig avslutning i går. Ting gikk ganske trått hele kvelden. Stemningen var egentlig ikke så god til tider. Men så fant vi formasjonen. Jeg for min del fant målet. Trydis og Tc47 fant hverandre. Det kan minne om en romantisk hollywood-film. Det var det ikke. Det var fotballmagi. Målet er å stabilisere seg i 3. divisjon nå. Det tror jeg vi får til. Hvilken formasjon spilte dere? Anelka på topp istedet for Drogba? Ja det var det som ble gjort og 5 opp på to forskjellige custom tactics Passing og build up tror jeg. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 bra at det går bra for dere 3 div og greier:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå