monzilla Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Hardkjerne er fersk i gamet, så han må vente på spiss-plassen. Du scorer jo i bøtter og spann og det skal du få fortsette med som spiss. Kan gjerne ta et par runder rundt 16-17 i dag om det passer for dere Lenke til kommentar
engavif Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hehe. Er klar kl 16. Vet ikke helt når det er middag, men rekker noen kamper klokken 16 uansett. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er også med, men spørs vel om Monzilla er med siden han ikke er på msn.. Lenke til kommentar
engavif Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hm ja, du sier noe. Er i Garderoben til 16.15. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jess den er grønn.. skrudde akkurat på ps3 for å se om han kommer online for er vel ikke så mye vits å gå inn på spillet hvis han ikke kommer.. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Kom nettopp hjem fra skolen, er folk med nå eller? Lenke til kommentar
engavif Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Drar til en kamerat av meg nå. Så får ikke spilt akkurat nå. Er ikke sikker på når jeg kommer hjem. Men kommer hit når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jepp, det var litt synd men for min del var det antallet og mye forskjellige spillere hovedgrunnen til splittelsen. Diskusjonen om stemningen tar vi IKKE her . Punktum. Det er mye gode folk på gamer dot no laget og flere av de er velkommen om vi har plass og om klubben deres faller i fisk. Denne klubben faller nok ikke i grus. Om _noen_ aksepterer invitene så er vi 6 stk. Det vil bli utskiftninger på de som ikke er aktive, og det er pr dags dato èn person som er i umiddelbar fare for å bli sparket ut pga det ikke har vært spilt noen kamper enda. Oppdaterer førsteposten litt senrere når jeg har tid. Meg? Endret 22. oktober 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Nei det er ikke deg... Drar til en kamerat av meg nå. Så får ikke spilt akkurat nå. Er ikke sikker på når jeg kommer hjem. Men kommer hit når jeg kommer hjem. Ok. Vi prøver kl 19. Hvis folk ikke er med da så blir det ingen flere organiserte forsøk i dag. Lenke til kommentar
engavif Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er nok ikke hjemme klokken 19, men skal folka se på CL idag? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg skal ikke. Vet ikke hvordan det er med de andre. Kan gjerne kjøre et forsøk kl 21 i stedet for kl 19? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jepp, det var litt synd men for min del var det antallet og mye forskjellige spillere hovedgrunnen til splittelsen. Diskusjonen om stemningen tar vi IKKE her . Punktum. Det er mye gode folk på gamer dot no laget og flere av de er velkommen om vi har plass og om klubben deres faller i fisk. Denne klubben faller nok ikke i grus. Om _noen_ aksepterer invitene så er vi 6 stk. Det vil bli utskiftninger på de som ikke er aktive, og det er pr dags dato èn person som er i umiddelbar fare for å bli sparket ut pga det ikke har vært spilt noen kamper enda. Oppdaterer førsteposten litt senrere når jeg har tid. Meg? Nei det er ikke deg... Drar til en kamerat av meg nå. Så får ikke spilt akkurat nå. Er ikke sikker på når jeg kommer hjem. Men kommer hit når jeg kommer hjem. Ok. Vi prøver kl 19. Hvis folk ikke er med da så blir det ingen flere organiserte forsøk i dag. Stemmer det, jeg er vel bare med på forumet inntil videre Lenke til kommentar
engavif Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Da er jeg hjemme. Noen som ikke ser på CL nå? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Vi er klare og venter på deg Lenke til kommentar
engavif Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Må bare skru på. Så ta en kamp om dere er 3 eller fler! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Vi er bare 2. Hiver du deg på msn og Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er det meg du tenker på så er det fordi jeg så CL kamp i går og har ikke vært så mye hjemme i dag. Skal prøve å få vært med i morgen men da blir det på kvelden. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hehe nei du ble jo invitert i går så du skal få litt mer tid på deg. For å oppsummere litt. Vi står nå med to tap. Ene tapet var det en av oss som disconnected mens vi ledet 2-0 og 5 spilleminutter igjen. Jævlig surt, men det er sånn som skjer av og til. Andre tapet var en kamp der vi møtte et lag som spiller akkurat slik som oss. Et helvete på jord med andre ord. Laget jobbet ikke samspilt, og vi alle gjorde en del personlige feil mtp balltap, pasningsfeil osv. Det er sånn som skjer. Men vi viste svært god moral da vi hentet 3-1 opp til 3-3. Det er sånn vi liker! At de fikk et flaksemål på langskudd og elendig keeperarbeid er strengt tatt ikke vår feil. Ellers spilte vi uavgjort mot et jævlig kompakt italiensk juventus. Vanskeligste kampen jeg har spilt noen gang tror jeg. I tillegg til dette har vi da vunnet en 2 kamper overlegent. Endret 22. oktober 2008 av monzilla Lenke til kommentar
engavif Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hehe. Bra oppsumering det. Lenke til kommentar
Alberti83 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen mulighet for at dere tester ut meg også eller? om dere trenger en spiss eller midtbane. er gjerne med! send PM om det er aktuelt og ha meg med a! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå