monzilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Er vi tre stykker da? Går inn og henger i garderoben jeg så ser vi an hva som skjer. Alle som kan, kom inn der Lenke til kommentar
engavif Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da er vi 2 i garderoben! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Yeah. En til nå så er vi der Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Vi skal spille kl 20. Så da håper jeg flest mulig er der. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skal dere ikke se CL? Dere må jo se på SportN kl.20.45 Lenke til kommentar
engavif Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skal dere ikke se CL? Dere må jo se på SportN kl.20.45 Er det CL idag? HKamp går på sportN da? Nei er litt hypp på å spille jeg, men er litt hypp på CL også. Hm! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Godt poeng. Umiddelbart etter CL kjører vi som kan kamp. Regner med at folk ikke trenger å se den andrekampen som går i opptak? Endret 21. oktober 2008 av monzilla Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg kommer iallfall på etter CL, så vi ses da Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Når er kampen ferdig? Om det blir for sent er det nok ikke så aktuellt for min del, regner dog med å få spillt endel i morgen til kl 21 om andre er med. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Kampen er ferdig rundt halv elleve tenker jeg. Du får tid til en kamp eller to? Blir nok spilling i morgen også ja. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Får nok tid til en kamp, men ser ikke ut som om jeg er invitert til laget? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Vi er tre stk som er klare nå etter hvert. Bare vent garderoben til vi er ferdig å spille for å være med. Vi kan ikke vente i evigheter på folk som kanskje ikke kommer Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Folk måtte ta en tidlig kveld i dag. Vi fortsetter den imponerende seiersrekken vår, og står ubeseiret. Håper folk kan bli mer aktive i klubben Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fikk desverre bare tid til en kamp i går, men var rimelig fornøyd med debuten. Var kamp mot Liverpool styrt av tre engelskmenn med mikrofon. Monzilla og Mavado (stefan89) spillte any, mens jeg var Drogba. Kampen begynner bra med 2 scoringer av Drogba. Etter dette komemr to helt utrolig selvmaal av Ashley Cole, retur fra stolpen som han loeper inn. Rett foer pause er Drogba igjennom, men blir klippet bakfra av en av stopperne til Liverpool. Helt rett saa blir det roedt, og Liverpool gaar en spiller mindre inn til pause. Vi blir enige om aa fortsette likt i neste, og dette var et lurt valg, spesiellt naar Liverpool ikke setter ned en ny stopper etter utvisningen. Spillet boelger frem og tilbake, men etter et godt press av Chelsea dukker Drogba opp paa bakerste og putter ballen sikkert i maal. Naa falller Liverpool helt sammen, og det gaar ikke lang tid foer de baade faar et maal til i mot (Ashely Cole faar delvis revansjert sine selvmaal met et maal i riktig retning), og enda en forsvarer ser det roede kortet. Alt i alt en helt fortjent seier, der vi viser oss som et kontringssterkt lag. Noe flatterende at Drogba ender opp med 3 maal, da det klart er resten av laget som legger opp til sjansene med gode gjennomspill. Haaper det blir flere kamper i dag gutter... (mulig de to siste maalene kom i motsatt rekkefoelge, husker ikke) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Fin oppsummering. Du får fra nå av oppgaven å skrive oppsummeringsposter Imponerende av Cole. Hattrick i en og samme kamp, bare synd to av de var i eget mål. LFC hadde vel eto farlige ganger de var frempå. Ellers ble de effektivt stoppet av den ekstremt duellsterke midtbanen til Chelsea. Dette kan bli veldig bra! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ser i den andre klubbtraaden at de sliter med daarlig oppmoete. Egentlig synd at det ble noedvendig med en splitting, men det ble veldig daarlig stemning der og jeg er i alle fall mye mere fornoeyd med stemningen her. Egentlig veldig synd at en person skal kunne sure ting til saapass (vil ikke nevne navn, men det er vel ikke noedvendig). Hvor mange er vi i klubben her naa (kunne vaert greit med en overikt i 1. post?)? Om den andre faller i fisk (noe jeg selvsagt ikke haaper), kunne vi vel hentet noen av de mest aktive paa free transfer? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Jepp, det var litt synd men for min del var det antallet og mye forskjellige spillere hovedgrunnen til splittelsen. Diskusjonen om stemningen tar vi IKKE her . Punktum. Det er mye gode folk på gamer dot no laget og flere av de er velkommen om vi har plass og om klubben deres faller i fisk. Denne klubben faller nok ikke i grus. Om _noen_ aksepterer invitene så er vi 6 stk. Det vil bli utskiftninger på de som ikke er aktive, og det er pr dags dato èn person som er i umiddelbar fare for å bli sparket ut pga det ikke har vært spilt noen kamper enda. Oppdaterer førsteposten litt senrere når jeg har tid. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Strømmen gjekk igår,sånn at eg ikkje kunne spele fifa etter Man U. kampen.... Sorry Lenke til kommentar
engavif Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Bra at dere fortsatt er ubeseiret. Etter kampen igår så måtte jeg legge meg. Skulle opp tidlig i dag. Derfor jeg spurte om det var mulig å spille fra 20.00. Men hva skjer i dag? Er vell CL idag også? Skal opp tidlig imorra så kan ikke bli så veldig seint på meg! Lenke til kommentar
engavif Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Bra at dere fortsatt er ubeseiret. Etter kampen igår så måtte jeg legge meg. Skulle opp tidlig i dag. Derfor jeg spurte om det var mulig å spille fra 20.00. Men hva skjer i dag? Er vell CL idag også? Skal opp tidlig imorra så kan ikke bli så veldig seint på meg! Hm, fikk ikke redigere innlegget mitt. Men hva skjer med spissplassen? Ser at hardkjerne spilte den igår og spilte tydligvis bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå