monzilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Okei. Bare hiv deg på MSN når du kommer hjem. Lenke til kommentar
engavif Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Minner om at de som ikke har addet meg på MSN, gjør det. Se PM for adresse. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er i sjokk. Vi har nå hatt debut for "Laget med stor L". Det har endt i 3 stk seire. 6-0 i førstekampen. 6-1 i andre kampen. 8-0 i tredje kampen. Dette har startet jævlig bra gutter! Samspillet er akkurat slik jeg har sett det for meg. Får vi et par stk til også nå så er vi akkurat der vi vil være! Jævlig bra jobbet! Lenke til kommentar
engavif Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Du er ikke aleine om å være i sjokk. Dette var bare sinsykt. Når motspillerne begynner å bli så frustrerte at de begynner å skyte fra midtbanen å takle spillere som ikke har ball, da har vi gjort noe riktig. Dere spiller kjempe fotball, har ikke ord som kan beskrive det. Suverent! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Rett og slett herlig, syntes jeg og monzilla har fungert virkelig bra sammen som any, mens kristian rett og slett har vært perfekt som spiss, helt suveren. I 6-1 kampen mot Juventus scorte du vel alle 6 målene, og hadde blant annet 5 assist i første kampen, og det var jammen ikke noe dårligere i siste kampen der du hadde ihvertfall 5 mål eller mer! Vi får fortsette videre i morgen og se hvordan det går, men dette virker iallall lovende! Lenke til kommentar
engavif Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Dere er helt rå som any. Det er det ingen tvil om. Men som jeg har sagt før. Det er lett å være spiss med sånne medspillere! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Er folk klar til i kveld? Kl 18? 19? Lenke til kommentar
engavif Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Regner med det at jeg er klar kl 19. Endret 20. oktober 2008 av engavif Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Okei, da sier vi kl 19. Så til de her som er med i den lille eksklusive klubben, så møtes vi kl 19. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Kan jeg joine klubben. Imponerende resultater. Men jeg får ikke spillt noe i dag tror jeg. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Er hjemme fra jobben i dag, og en kamp nå kunne passet ellers skal jeg se om jeg kan være med kl 19. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Da må du først ta å godta inviten min, hardkjerne. Legg meg også til på MSN. Sindre - er ledig plass ja. Da må du isåfall adde meg på PSN og MSN Send PM hvis dere trenger info. Endret 20. oktober 2008 av monzilla Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Da er vi to stk i garderoben. Nå passer det godt for de to som ikke er online å gå online Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) *Mine innlegg* Endret 20. oktober 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan forøvrig melde om at hvis de som ikke har vært aktiv i klubben ikke melder seg til tjeneste snart (et par-tre dager), så er de nok dessverre ute. Jeg føler jeg har gjort det klart i klartekst at jeg er ute etter folk som er aktive spillere Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan forøvrig melde om at hvis de som ikke har vært aktiv i klubben ikke melder seg til tjeneste snart (et par-tre dager), så er de nok dessverre ute. Jeg føler jeg har gjort det klart i klartekst at jeg er ute etter folk som er aktive spillere Hvis jeg er en av dem du snakker om så er det greit for meg, men da må jeg nesten få info så jeg får lagt deg til på msn, go får joina klubben Jeg vil gjerne spille, men det spørs om du godtar litt lagg. Du må selv bestemme om det er noe vits at jeg er med, eller ikke Lenke til kommentar
engavif Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan forøvrig melde om at hvis de som ikke har vært aktiv i klubben ikke melder seg til tjeneste snart (et par-tre dager), så er de nok dessverre ute. Jeg føler jeg har gjort det klart i klartekst at jeg er ute etter folk som er aktive spillere Sorry for igår monzilla! Skulle kommet inn i garderoben når jeg kom hjem, men det ble desverre ikke gjort. Trodde også at dere var 3 stk! Men uansett er jeg klar for å spille fra nå til klokken 02.00 bare spise litt innemellom. Hehe. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvis jeg er en av dem du snakker om så er det greit for meg, men da må jeg nesten få info så jeg får lagt deg til på msn, go får joina klubben Jeg vil gjerne spille, men det spørs om du godtar litt lagg. Du må selv bestemme om det er noe vits at jeg er med, eller ikke Har svart deg før og jeg sier det igjen, når du blir kvitt lagget og hvis det er ledig plass så får du være med Sorry for igår monzilla! Skulle kommet inn i garderoben når jeg kom hjem, men det ble desverre ikke gjort. Trodde også at dere var 3 stk! Men uansett er jeg klar for å spille fra nå til klokken 02.00 bare spise litt innemellom. Hehe. Ikke tenk på det. Jeg er forsåvidt klar fra 16-17 i dag. Men jeg anbefaler at dere andre adder hverandre på MSN slik at dere kan spille uavhengig om jeg er der eller ei. Lenke til kommentar
engavif Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Er klar da jeg også må bare spise middag. Regner med at det er middag kl 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå