Gå til innhold

Ny (liten) klubb i FIFA 2009

monzilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er i sjokk.

Vi har nå hatt debut for "Laget med stor L".

Det har endt i 3 stk seire. 6-0 i førstekampen. 6-1 i andre kampen. 8-0 i tredje kampen.

Dette har startet jævlig bra gutter! Samspillet er akkurat slik jeg har sett det for meg. Får vi et par stk til også nå så er vi akkurat der vi vil være!

Jævlig bra jobbet!

Lenke til kommentar

Du er ikke aleine om å være i sjokk. Dette var bare sinsykt. Når motspillerne begynner å bli så frustrerte at de begynner å skyte fra midtbanen å takle spillere som ikke har ball, da har vi gjort noe riktig.

Dere spiller kjempe fotball, har ikke ord som kan beskrive det.

Suverent!

Lenke til kommentar

Rett og slett herlig, syntes jeg og monzilla har fungert virkelig bra sammen som any, mens kristian rett og slett har vært perfekt som spiss, helt suveren. I 6-1 kampen mot Juventus scorte du vel alle 6 målene, og hadde blant annet 5 assist i første kampen, og det var jammen ikke noe dårligere i siste kampen der du hadde ihvertfall 5 mål eller mer!

Vi får fortsette videre i morgen og se hvordan det går, men dette virker iallall lovende! ;)

Lenke til kommentar
Kan forøvrig melde om at hvis de som ikke har vært aktiv i klubben ikke melder seg til tjeneste snart (et par-tre dager), så er de nok dessverre ute. Jeg føler jeg har gjort det klart i klartekst at jeg er ute etter folk som er aktive spillere :)

Hvis jeg er en av dem du snakker om så er det greit for meg, men da må jeg nesten få info så jeg får lagt deg til på msn, go får joina klubben ;)

Jeg vil gjerne spille, men det spørs om du godtar litt lagg. Du må selv bestemme om det er noe vits at jeg er med, eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Kan forøvrig melde om at hvis de som ikke har vært aktiv i klubben ikke melder seg til tjeneste snart (et par-tre dager), så er de nok dessverre ute. Jeg føler jeg har gjort det klart i klartekst at jeg er ute etter folk som er aktive spillere :)

Sorry for igår monzilla! Skulle kommet inn i garderoben når jeg kom hjem, men det ble desverre ikke gjort. Trodde også at dere var 3 stk! Men uansett er jeg klar for å spille fra nå til klokken 02.00 bare spise litt innemellom. Hehe.

Lenke til kommentar
Hvis jeg er en av dem du snakker om så er det greit for meg, men da må jeg nesten få info så jeg får lagt deg til på msn, go får joina klubben ;)

Jeg vil gjerne spille, men det spørs om du godtar litt lagg. Du må selv bestemme om det er noe vits at jeg er med, eller ikke ;)

Har svart deg før og jeg sier det igjen, når du blir kvitt lagget og hvis det er ledig plass så får du være med :)

Sorry for igår monzilla! Skulle kommet inn i garderoben når jeg kom hjem, men det ble desverre ikke gjort. Trodde også at dere var 3 stk! Men uansett er jeg klar for å spille fra nå til klokken 02.00 bare spise litt innemellom. Hehe.

Ikke tenk på det. Jeg er forsåvidt klar fra 16-17 i dag. Men jeg anbefaler at dere andre adder hverandre på MSN slik at dere kan spille uavhengig om jeg er der eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...