Gå til innhold

Smileys på Sony Ericsson W302!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vrengt nettet inn og ut for å finne ut av dette, jeg har til og med sendt en mail til SE om det for fem dager siden, uten å få svar.

Jeg får ikke smileyer i sms-ene mine! De finnes der, det gjør de, for jeg kan legge til en ny kontakt, legg til symbol, og vips! Masse smileys. Men de er ikke der når jeg skriver melding. Det fører også til at jeg ikke ser smileyer i mottatte meldinger, men bare tegnene for dem, f.eks: ;-)

Mobilen min er en Sony Ericsson w302, ikke den dyreste på markedet, men en veldig ålreit mobil med stort sett bare superpositive anmeldelser (jeg gjør min research).

Er det noen som har noen idé om hvordan jeg skal fikse dette?

Husker mamma fikk en Nokia som det ikke fantes smileyer på, og da jeg googla det, så kom det opp flere hundre tusen treff, så det er flere som har reagert på det, men på min SE w302, ikkeno!

Håperhåperhåper på svar! Det er liksom det eneste man har som er toneangivende når man skriver disse sms-ene.

Endret av Photobscura
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
må være et elr annet oppsett du ikke har slått på, send en mail til sony, de kan sikkert forklare deg :D

Mener liksom jeg har gått gjennom hele mobilen med lykt og lampe (eller hva det heter) i timesvis... :o Har sendt mail, som sagt, for fem dager siden, men ikke fått svar.

Noen andre forresten, som har W302 og som kan bekrefte at det ER smileyer i tekstmeldingene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...