Stingher Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Trenger litt respons på siden min. 8) http://stingher.fritidsproblemer.no Foreløping kun forsiden som fungerer som den skal, men det kommer mer etterhvert. Synes designet fungerte fint, må nesten si meg fornøyd med dette. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Var faktisk ganske fin side. Litt femi farger kanskje men.... Lenke til kommentar
mamort Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Fin side, men en ting burde du ordne. La siden "strekke" seg i bredden sånn at den fyller hele skjermen!! Det er drit enkelt å lage det for den siden... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 den hadde egentlig noen likhetstrekk med gathering.org ... men, den var nice Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Er siden på norsk eller engelsk? :wink: Meget bra side, men likte ikke counteren helt... Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Må si, den siden er noen av de som henger litt lengre opp på treet. Helt enkel og grei side, eneste jeg kan se om trekker ned er: * Counteren * Og språket Enten skriver du på norsk eller på engelsk. Ellers er siden helt ok. Lykke til videre med siden din Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Fin side, men en ting burde du ordne. La siden "strekke" seg i bredden sånn at den fyller hele skjermen!! Det er drit enkelt å lage det for den siden... Vel, hadde egentlig bare tenkt å la den være som den er. Syns det er best. Det var faktisk gathering.org sida jeg brukte som inspirasjon, som det ble påpekt her. Men resultatet ble jo ganske annerledes syns jeg da. Eneste tingen jeg har "brukt" fra sida deres er robotfiguren. Syns ikke det er så ille. Noen syns språket er ille, vel det er vel helst en designside, og ikke no annet, så personlig syns jeg ikke det gjør noe. Som sagt siden er ikke ferdig ennå. Skulle gjerne fått tak i en mer diskre counter, men den får duge foreløpig. Grunnen er at det kan være greit å ha en ide om trafikken på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå