chaos king Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) har fått en error code jeg ikke klarer å finne noen løsning på. har en 80 GB PS3, oppdatert med 2.50 og alt ved det normale, BORTSETT FRA: når jeg skal inn PÅ PS Store kommer feilmeldingen: "an error has occurred. (80023017)" og jeg kommer ikke lenger. har prøvd ca ti ganger ved forskjellige tidspunkt av to dager nå, men ingenting har endret seg.... har kommet inn tidligere. Kort sagt kommer jeg ikke inn på STORE lenger da, men internett forbindelsen er helt fin, jeg kan nemmelig bruke nettleseren min :S Endret 17. oktober 2008 av chaos king Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg opplevde dette før i dag men det funker fint nå. Prøv på ny om noen timer eller i morgen så funker det sikkert. Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 ok, ja var ikke verre en som så, funket i dag tidlig alikevel, sykt irriterende med såpassustabilitet i en helt ny maskin. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er ikke maskinen det er feil med, det er storen. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det var nok store'n ja. Googlet, og fant ut at de drev og fikset litt borte på deres side, så ike rart det var nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå