LarsLohne Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hallo:) Jeg er 15 år nå og har tenkt til og kjøpe lett MC og traktor så jeg kan tjene litt penger på og skoffe snø osv... Det jeg lurte på var: Har jeg lov og kjøre Traktor hvis jeg tar Lett MC lappen? Og hvilkene kjøretøy er det jeg har lov til og kjøre? Jeg blir meget takknemmelig for svar. Med vennelig hilsen Lars Lohne Endret 17. oktober 2008 av LarsLohne Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du kan ihvertfall kjøre moped med traktorlappen. Lettsykkel er jeg 99% sikker på at du ikke kan kjøre med traktorlappen. dvs. 2 forskjellige førerkort. Lenke til kommentar
LarsLohne Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Du kan ihvertfall kjøre moped med traktorlappen. Lettsykkel er jeg 99% sikker på at du ikke kan kjøre med traktorlappen. dvs. 2 forskjellige førerkort. Du skjønner det at det har kommet nye regler for det nå så det er ikke lenger lov og kjøre moped med traktor lappen. Men er det noen som vet noe 100% sikkert? Lenke til kommentar
LarsLohne Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Trenger egentlig svar litt fort;P Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så langt det ikke er kommet nye regler etter jeg tok lappen i sommer, så får du kun M og A1 på lett-motorsykkellappen. En kompis av meg tok traktor lappen i fjord, å han fikk T og firhjulsmoped lappen, altså m147 elns. Lenke til kommentar
LarsLohne Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Så langt det ikke er kommet nye regler etter jeg tok lappen i sommer, så får du kun M og A1 på lett-motorsykkellappen. En kompis av meg tok traktor lappen i fjord, å han fikk T og firhjulsmoped lappen, altså m147 elns. Takk for hjelpen... da får jeg ta begge førerkortene da Endret 17. oktober 2008 av LarsLohne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå