Hauken27 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg tror en person har fått tak i mitt passord til facebook. Det jeg lurer på, er om det er noen måte jeg kan se om andre har logget seg inn på min profil? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 SKIFT passordet før HAN gjør det! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kanskje du en gang har satt på «husk meg alltid på denne datamskinen» eller noe i den dur? Lite smart i såfall. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 SKIFT passordet før HAN gjør det! Ja, skift passord asap! På nettby f.eks. kan man se når man sist var innlogget og IP-adressen. Er ikke sikker om det er det på Facebook Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Er slettes ikke uvanlig at andre nettsteder stjeler Facebook-passord for å spre reklame på veggen til alle vennene dine. Har fått mange merkelige meldinger fra noen av vennene mine, for å si det sånn. Endret 18. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå