_mgr_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hva følte du i gjerningsøyeblikket? Digga forresten signaturen din Arb|ter Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Sitat bare HK Eg trodde det var snakk om en hel pc. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Funka det ikke med bios oppdatering eller? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hmmz.. Tøffere å bruke skjære brenner.. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Brukte skjærebrenner på det forrige kortet mitt, det var for å få av noen av komponentene da. Det begynte å smelte litt etter hvert, og det lukta til slutt helt jævlig i kjelleren. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 ÅÅÅÅÅ, jeg liker perverse folk. kvelden er reddet 8) Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 dette syns jeg var smakløst :x Hvilket sykt menneske kan finne på å brenne et HK? Fytti rakkern noe så simpelt! Get a life Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 du er fæl!!!!! jeg skal anmelde deg !!! tenk å torturere noe så uskyldig som det der... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 http://home.no/knusern/ Henvender til Playstation Knuser'n.. Har lagd mange knusere som alle sammen er sinnsykt råe, men jeg orker ikke å laste dem opp på serveren. Ikke har lagt inn FTP*en heller. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Sitat dette syns jeg var smakløst :x Hvilket sykt menneske kan finne på å brenne et HK? Fytti rakkern noe så simpelt! Get a life Sitat du er fæl!!!!! jeg skal anmelde deg !!! tenk å torturere noe så uskyldig som det der... På grunn av den litt dårlige kritikken skal jeg nå avsløre at dette ikke var noe jeg gjorde, men det var heller ikke meningen at dere skulle tro det. Bildet fant jeg på denne siden, scroll ned (nesten nederst) til Weekly picture. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Sitat Sitat dette syns jeg var smakløst :x Hvilket sykt menneske kan finne på å brenne et HK? Fytti rakkern noe så simpelt! Get a life Sitat du er fæl!!!!! jeg skal anmelde deg !!! tenk å torturere noe så uskyldig som det der... På grunn av den litt dårlige kritikken skal jeg nå avsløre at dette ikke var noe jeg gjorde, men det var heller ikke meningen at dere skulle tro det. Bildet fant jeg på denne siden, scroll ned (nesten nederst) til Weekly picture. Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Sitat Hmmz.. Tøffere å bruke skjære brenner.. nei nei nei nei!! myyye tøffere med Atombombe.. (jeg er tøffere den deg) HA! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Sitat Sitat Hmmz.. Tøffere å bruke skjære brenner.. nei nei nei nei!! myyye tøffere med Atombombe.. (jeg er tøffere den deg) HA! off topic ...bare en liten ting med signaturen din CaNaBiS, rå cpu Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 CaNaBiS har jo ingen signatur :-? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Sitat dette syns jeg var smakløst :x Hvilket sykt menneske kan finne på å brenne et HK? Fytti rakkern noe så simpelt! Get a life Helt enig!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå