Tor Rasmussen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Prøver å få noen filmer inn på en W980i. Bruker et konverterprogram som heter 3GP Video Converter. Jeg har nå prøvd, avi, 3GP, MP4, men SE Media Manager sier filene ikke er kompatible med telefonen. Hvilket format, eventuelt program skal jeg bruke for å få videoer på telefonen? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er *.3gp, men prøv å legge inn filene uten å bruke Media Manager.. Funker for meg når jeg skulle fikse på kompisen min sin mobil, som også er samme modell.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan får jeg tilgang til telefonens filsystem via pc uten Media Manager? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du går på Min datamaskin, så ser du under "flyttbare enheter". Telefonen må være tilkoblet, såklart. Så bare klikker du der du ser telefonen, og husk å plassere videoene i riktig mappe. Akkurat hvilken husker jeg ikke.. Det varierer litt tror jeg. Eller du kan sende videoene via Bluetooth hvis du har det på datamaskinen din. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Takker igjen. Jo, mappen heter enkelt nok Video. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hehe ja da er det jo greit.. Gi tilbake melding om du klarer det eller ikke da Slikt er jeg interresert i å vite.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå