Sesches Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Sitter med to maskiner med hovedkortene Abit TH7II-Raid og Abit AT7-MAX2. Sistnevnte er helt nytt. Problemet er det samme på begge maskinene, når jeg skal inn i bios så får jeg bare en svart skjerm med en blå strek nederst. Det har overhodet ikke vært gjort noe spesielt på maskinene siden sist jeg var inne i bios. Jeg begynner å få tanker om bios-virus ... er det noen som har opplevd lignende ? Etter at dette oppstod så har bios vært flashet... dette gikk bra, men jeg kommer fremdeles ikke inn i bios menyen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Prøvd å resatt BIOS? Edit: Og ja, jeg har selv opplevd dette på et ABit HK. Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Hvis du mener å resette cmos, så ja ... det har jeg forsøkt. Eller tenkte du på noe annet ? Jeg forsøkte å nedgradere biosversjon. Etter det så kom jeg faktisk inn i bios. Så gikk jeg ut igjen, restartet maskinen og prøvde å komme inn igjen, men det gikk ikke .... Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Det ordnet seg ! Fant en post om dette emnet fra tidligere av.... Måtte fjerne en vifte som var koblet direkte til strømuttak på HK ... så kom jeg inn ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå