ShortCut-92 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei, jeg vet ikke om dette er rette plassen å poste innlegget i så jeg beklager viss det er feil plass. Jeg har problemer med Admin på pc'en min. Jeg har et program som heter Sxe Injected så blir brukt for å ungå cheat i et spill som heter Counter-Strike. Jeg er selv administrator og har en gjest konto i tilleg, i gjest kontoen pleier lillebroren min og spille cs, men han får ikke tilgang til sxe programmet, det står at du trenger administrator rettigheter får å åpne eller bruke programme, hvordan kan jeg gi tilgang til det programme via Admin? jeg er selv admin og vill bare gi tilgang til det programmet, jeg lager ikke ny bruker til lillebroren min fordi han kan ikke bruke pc'en skikkelig og jeg er redd for at han skal laste ned virus osv, derfår har han begrenset tilgang på en del, det er selve gjest kontoen jeg snakker om. Så jeg lurte på om noen vet hvordan mann gir tilgang til et program som er i Gjest brukeren slik at gjest kontoen også kan bruke det programmet? jeg har prøvd å lastet ned programmet både på Admin og Gjest men uannsett vill den ha Admin når jeg trykke på ikonet innenfor gjest men ellers virker den helt ok i Admin? Så selve spørsmålet mitt er; Hvordan gir jeg tilgang til et program innenfor gjest slik at gjest også kan bruke programme! Jeg har Windows XP Viss Dere Lurte Takk På Fårhånd Mvh ShortCut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå