steinrr Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Canon EOS 20D, 70-200 f/4L IS, 160mm, 1/[email protected], ISO 100 http://www.risa-home.com/pub_pics/lighthouse.jpg Endret 17. oktober 2008 av steinrr Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Dette er et vanskelig bilde å vurdere.Jeg liker det du prøver å formidle her, men det er to ting som ødelegger for meg her. Det viktigste er at det er altfor mye himmel. Særlig fordi den er utbrent (eller på på grensen til å være utbrent ). Jeg synes også de små bitene av fjorden som titter opp mellom knausene foran også blir forstyrrende. Tom Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Har lastet opp en litt bedre utgave nå... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Tror nettopp det var meningen, Tomsi..? Utbrentheten altså. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Har du tegna dette sjøl? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Du får prøve og laste en gang til ,så bare en link jeg. Edit: dette var bedre. Synes det ble litt monotont sån som det er nå todelt,kanskje postkort størrelse hadde fungert for meg. Edit II : hadde vært fint og se orginalen også som tomsi nevner. Endret 17. oktober 2008 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Har lastet opp en litt bedre utgave nå... Du burde ha beholdt originalen, slik at de som følger diskusjonen ser hva som var utgangspunktet. Jeg tror det hade vært bedre om du hadde kuttet himmelen litt, og fylt ut de små fjord bitene med fargen til fjellet som fyrtårnet står på. Tom Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Nå har jeg laget en versjon uten fjord og der alt er "svart-hvitt". Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 ser ut som et meget fansy histogram i Photo shop ellers var det et bilde som ikke falt i smak hos meg. får ikke noe som sier meg at det er et bilde, kunne likeså vært lsget i paint med ei støddig hånd. men tror det kunne blitt et greit bilde hvis du hadde tatt det med vanlige farger og eksponert slik at du ser siluetten på en litt lysere himmel, og fått med lyset i fyrlykta. Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) greit motiv, men det ser dessverre ut som noe du kunne ha tegnet i paint. Edit: noenlunde samme kommentar oppforbi, så det etterpå. Endret 18. oktober 2008 av jarwa Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hehehe...her var det mange "Paint"-kommentarer ja. Skulle ønske jeg var i stand til å tegne slikt i Paint Jeg syntes egentlig at bildet ble litt tøft i svart-hvitt, og det var litt av poenget at det bare var silhuetten som skulle vises. Jeg tror kanskje det kan gjøre seg godt som en forstørrelse på de hvite veggene våre. Skal iallefall prøve. (så får jeg øve litt i Paint i mellomtiden ) Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 kult! hele greia er helt grafisk, men du ser (iallfall jeg) at det ikke er en tegning rent uttrykk som funker bra, men jeg ville òg kutta himmelen litt, slik at fordelingen mellom lys og mørk blir lik Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 kult! hele greia er helt grafisk, men du ser (iallfall jeg) at det ikke er en tegning rent uttrykk som funker bra, men jeg ville òg kutta himmelen litt, slik at fordelingen mellom lys og mørk blir lik Enig med hardmongo. Kult bilde! Sterkt grafisk. Skjønner ikke hva de andre "kritikerne" ser etter i bilder siden dette falt dårlig i smak. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Flott, enkelt og grafisk! Synes jeg ser en slags halo her og der, som jeg nok ville fjernet, ellers er det klart for veggen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Helt enig i at dette er en flott bruk av grafiske elementer i fotografi. Enkelt og stilrent. Så enkelt kan det gjøres. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Bra at jeg ikke var helt på jordet når jeg syntes det ble litt tøft selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå