Gå til innhold

BK: Lighthouse in Darkness

steinrr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et vanskelig bilde å vurdere.Jeg liker det du prøver å formidle her, men det er to ting som ødelegger for meg her.

Det viktigste er at det er altfor mye himmel. Særlig fordi den er utbrent (eller på på grensen til å være utbrent ).

Jeg synes også de små bitene av fjorden som titter opp mellom knausene foran også blir forstyrrende.

Tom

Lenke til kommentar

Du får prøve og laste en gang til ,så bare en link jeg.

Edit: dette var bedre.

Synes det ble litt monotont sån som det er nå todelt,kanskje postkort størrelse hadde fungert for meg.

Edit II : hadde vært fint og se orginalen også som tomsi nevner.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

ser ut som et meget fansy histogram i Photo shop :p

ellers var det et bilde som ikke falt i smak hos meg.

får ikke noe som sier meg at det er et bilde, kunne likeså vært lsget i paint med ei støddig hånd.

men tror det kunne blitt et greit bilde hvis du hadde tatt det med vanlige farger og eksponert

slik at du ser siluetten på en litt lysere himmel, og fått med lyset i fyrlykta.

Lenke til kommentar

Hehehe...her var det mange "Paint"-kommentarer ja. Skulle ønske jeg var i stand til å tegne slikt i Paint ;)

Jeg syntes egentlig at bildet ble litt tøft i svart-hvitt, og det var litt av poenget at det bare var silhuetten som skulle vises. Jeg tror kanskje det kan gjøre seg godt som en forstørrelse på de hvite veggene våre. Skal iallefall prøve.

(så får jeg øve litt i Paint i mellomtiden ;) )

Lenke til kommentar
kult!

hele greia er helt grafisk, men du ser (iallfall jeg) at det ikke er en tegning

rent uttrykk som funker bra, men jeg ville òg kutta himmelen litt, slik at fordelingen mellom lys og mørk blir lik

Enig med hardmongo.

Kult bilde! Sterkt grafisk.

Skjønner ikke hva de andre "kritikerne" ser etter i bilder siden dette falt dårlig i smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...