Lentaro864 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei, sorry hvis denne er feilplassert da får en mod flytte den jeg å en kamerat har lan nå, også skulle vi prøve å koble i HDMI så bildet skulle bli bedre. Men når vi kobla i HD kablene, så fikk vi kun bilde og ikke noe lyd. Vi slo over utgangen fra xboxen til HD fra TV, og plugga i alle kablene bak i tv'n. Tv-en er en Philips 32" noe ganske likt denne; http://easteatswest.typepad.com/east_eats_...lips_cineos.jpg noen som veit hva problemet er og hvordan vi får løst det, for det ser egentlig ganske shit ut uten HD Takk for svar. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fikk ikke lyd på min heller når jeg skulle teste ut på HDTV'en, men fant ut av det etterhvert. Du bruker den rød-blå-grønn koblingen? Du må koble inn den røde og den hvite fra den andre kabelen (altså den andre på splitten.) Og husk å koble den på samme "kanal" Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fikk ikke lyd på min heller når jeg skulle teste ut på HDTV'en, men fant ut av det etterhvert. Du bruker den rød-blå-grønn koblingen? Du må koble inn den røde og den hvite fra den andre kabelen (altså den andre på splitten.) Og husk å koble den på samme "kanal" Han sier jo han koblet til med HDMI. HDMI kabelen støtter lyd så vel som bilde, jeg får alt gjennom HDMI kabelen til min forsterker. Så det var litt rart. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei, sorry hvis denne er feilplassert da får en mod flytte den jeg å en kamerat har lan nå, også skulle vi prøve å koble i HDMI så bildet skulle bli bedre. Men når vi kobla i HD kablene, så fikk vi kun bilde og ikke noe lyd. Vi slo over utgangen fra xboxen til HD fra TV, og plugga i alle kablene bak i tv'n. Tv-en er en Philips 32" noe ganske likt denne; http://easteatswest.typepad.com/east_eats_...lips_cineos.jpg noen som veit hva problemet er og hvordan vi får løst det, for det ser egentlig ganske shit ut uten HD Takk for svar. For meg er kl 1050 (nå altså) tidlig på en lørdag. Og kanskje det er det som gjør det. At jeg ikke helt skjønner hva du mener. Du får ingen lyd via HDMI kabelen? For hvis du har brukt HDMI kabel, så kan du ikke, skal ikke, trenger ikke - plugge alle kablene bak i TV'n slik du skriver at du har gjort. HDMI er EN kabel. Og kun den skal inn. Vi slo over utgangen fra xboxen til HD fra TV, og plugga i alle kablene bak i tv'n. Det er ingenting å "slå over" på utgangen på Xboxen ved bruk av HDMI-kabel heller. Den bare plugges i bak på Xbox'n og rett i TV'n. Vips lyd og bilde. Altså ingenting på utgangen fra Xbox eller ledningen der. (Derimot kan du endre billedoppløsningen inne i Xbox 360'ns menysystem etter du har skrudd den på i menyen System Blade, Display options eller nå hva det het). Så litt vanskelig å svare deg angående HDMI når du skriver ting som ikke høres som HDMI i mine ører. Så tidlig på morra'n da. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Virker som om han forveksler mellom HDMI-kabel og den standar video-kabelen som følger med den vanlige Xbox 360'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå