EsAa Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei! Det har seg slik at jeg får en Dell Latitude D530 fra skolen i år. Skolen KREVER at vi skaffer oss enten en PC-bag/"lomme"/futeral. Så jeg trenger hjelp av dere til å finne en grei sekk. Det er til en 15.0" PC. Takker for svar! Lenke til kommentar
Star Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 De kan vel strengt tatt ikke KREVE dette? Det finnes et flust av ulike sekker. Targus, Dicota og Trust har helt greie og relativt billige som du finner på de fleste elektrobutikker. Har selv en HP Sports backpack som er av rimelig grei kvalitet og er godt polstret. Har ett futteral i tillegg men det er jo strengt tatt ikke nødvendig.. Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Takk for svar. Dessverre krever de det? Men sånn futeral. Er det sånn skinn-dings som er rundt Pc'n?? Lenke til kommentar
Star Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Regner med du tenker på neopren? Disse finnes jo i ulike størrelser - noen i 12,14,15 og 17 tommers varianter. Har en på 14 til min HP maskin og den beskytter maskinen svært godt Disse finnes også på de fleste elektrobutikker fra 200 -> Endret 18. oktober 2008 av Star Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ok. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå