Suncurtain Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kan det bli forstyrrelse på signalet pga indusksjon eller noe om høyttalerkablene ikke er strukket helt ut, men nøstet sammen? Har 4 m lange kabler, men høyttalerne står bare 10-15 cm fra recieveren, så kan jeg surre de sammen for å få mindre rot? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du trenger vel ikke nøste dem sammen, men legge dem i noen fine sirkler. Jeg tviler på at du kan høre forskjell uansett hvordan du legger dem. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du trenger vel ikke nøste dem sammen, men legge dem i noen fine sirkler. Jeg tviler på at du kan høre forskjell uansett hvordan du legger dem. Det anbefales at du legger kveilen i sirkler mot venstre. Dette pga magnetismen og at råkobberet i kabelen mest sannsynlig ble kveilet denne veien før det ble omdannet til kabler. Og så bør du skaffe deg en matte som underlag for kabelen for å unngå interferens i de høyere frekvenser. Denne matten får du gjerne kjøpt parvis og i metre for et par tusenlapper. Matten anbefales uansett om du kveiler eller ikke, da den beskytter mot uønsket støy fra forstyrrelser i bygningskonstruksjonen. Når du har skaffet og installert dette må du selvsagt velge ut innspillinger fra godkjente produsenter. Artistene er ikke nøye. Utvalget finner du hos www.ilovetogetrippedformydollars.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå