Jo Are Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hei Jeg lurer på månedsprisen på chessinternett frihet, fant ingen priser på chess.no og mine sider kommer jeg ikke inn på da abbonementet jeg har bestilt ikke har kommet enda. Ettersom jeg forstod det innebærer dette abbonementet at jeg kan bruke gprs, edge, 3G og super 3G så mye jeg vil til en fast månedspris, stemmer dette? Takker for svar Edit: Linken ble litt feil men hvis du vil lese mer kan du klikke på "tjenester" scrolle ned til "datatrafikk" og klikke på "chessinternett frihet" Endret 17. oktober 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei Jeg lurer på månedsprisen på chessinternett frihet, fant ingen priser på chess.no og mine sider kommer jeg ikke inn på da abbonementet jeg har bestilt ikke har kommet enda. Ettersom jeg forstod det innebærer dette abbonementet at jeg kan bruke gprs, edge, 3G og super 3G så mye jeg vil til en fast månedspris, stemmer dette? Takker for svar Edit: Linken ble litt feil men hvis du vil lese mer kan du klikke på "tjenester" scrolle ned til "datatrafikk" og klikke på "chessinternett frihet" Frihet er 450, fritid er 99, ligger under tillegstjenester: http://www.chess.no/abonnement/chesspremium2/chesspremium/ Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Takk for svar. Går for fritid jeg, føler det gir mer for pengene. At jeg ikke kan surfe fra 08.00 til 17.00 i hverdagene kan jeg leve med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå