Paisley Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Håper vi får en nedlastbar demo på PSN snart? Etter det jeg har skjønt blir det ikke noen nedlastbart demo. Det nærmeste du kommer er Beta'en som ble avsluttet for litt over en uke siden.. Endret 17. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Tormeh Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vedkommende som meldte fra om dette ba om en PATCH og at alle nye disker med spillet skulle ha denne patchen. Ingen ba Sony om å trekke tilbake spillet, dette er ene og alene Sony's besluttning. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 LBP virker på mange måter som årets "overraskelse" Syns det er gøy at det får gode anmeldelser overalt Grunnen til at Sony trakk spillet tilbake, var vel for å unngå en ny "Resistance-smell". Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 LBP virker på mange måter som årets "overraskelse" Syns det er gøy at det får gode anmeldelser overalt Grunnen til at Sony trakk spillet tilbake, var vel for å unngå en ny "Resistance-smell". Ikke noe "årets overraskelse", nei. Spillet har vært hypa i et år nå, eller mer. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) LBP blir i hvertfall nyskapende, det er det ingen tvil om Jeg vil gjerne ha det, men jeg er ikke sikker på om det er det som blir det neste spillet i samlingen. Det kommer litt an på om andre folk jeg kjenner skaffer seg det. De fleste spille er jo tross alt morsomst å spille sammen med andre, eller online mot/med andre folk Endret 17. oktober 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Vi kan klare å vente litt til vel? Jeg kan i allefall. Fint at de har funnet ut dette nå og ikke etter release, så de slipper å få masse pes på grunn av det. Endret 17. oktober 2008 av Trouble Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Edit: Kan være værdt å nevne at spillet er trukket tilbake fra Sony for å produseres opp på nytt. Så release er ikke lenger 22. oktober Takk for informasjonen. Dette var ikke kjent for oss når anmeldelsen ble forhåndspublisert i ettermiddag. Vi har nå oppdatert artikkelen. Jeg er imponert over kvaliteten på Daniel Guanios anmeldelser på Gamer.no så langt, spesielt med tanke på at han bare er 17 år. Men måtte man ikke være 18 for å skrive artikler for Gamer.no? Daniel gjør det meget godt som fersk skribent hos oss, det er det ingen tvil om. Det stemmer at man må være 18 år for å søke. Grunnen til det er at 99 av 100 søkere under 18 år erfaringsmessig ligger langt unna de skribentkvalitetene vi er ute etter. Daniel hadde imidlertid troa på seg selv, og overbeviste oss raskt om at han representerte det ene unntaket :-) (...) og det skulle bare mangle når den kommer så sent . Sent? Spillet var opprinnelig planlagt for lansering onsdag neste uke, og nå er det utsatt - uten at ny dato er levert. Jeg har derfor litt vanskeligheter med å se hvordan vi er sent ute. Tvert imot vil jeg si vi kanskje var litt for tidlig ute, situasjonen tatt i betrakning :-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Blir himla fort en systemselger det her.. Sitter og nynner på "Get It Together" hele tiden! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Som alltid er det en glede å lese anmeldelser når det er tydlig at anmelderen virkelig er glad i spill. Dog føler jeg av og til at denne artikkelene fra Gameplayer kunne vært pensum hos anmeldere. Nå bruker jo gamer.no ett system uten desimaler og det er flere spill som har fått 10/10, de er riktignok gniene på tiern, men det synes jeg også at de skal være. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Til de av dere som har spilt LittleBigPlanet. Jeg har oppdaget en liten irriterende ting, og det er at når jeg har fått rakettryggsekken, så klarer jeg nesten ikke å fjerne den. Jeg rister på kontrolleren (som vist på skjermen), men den vil ikke falle av. Har flere ganger brukt lang tid på å få den av. Flere her som har irritert seg over dette og/eller funnet en løsning på det? Vet det er flere anmeldere som leser dette forumet, så jeg regner med flere her har spilt (og spiller) LittleBigPlanet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg måtte riste ganske kraftig i noen sekunder jeg og, før jeg mistet jetpack'en. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Akkurat nå er det fryktlig irriterende. Har holdt på i ca 20 minutter. Den vil absolutt ikke av Jeg har fått den av før flere ganger, men da har jeg gått amok med kontrolleren. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nå fikk jeg det til Jeg endret sinnsstilling på sackboy, vet ikke om det har noe å si, også ristet jeg hardt. Uansett bør Sony fikse opp i dette. Dette kan drive én til vanvidd! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Utsatt eller ei, jeg fikk i alle fall sendingsbekreftelse idag fra DEAL hvor jeg har forhåndsbestilt LBP.. Mulig det bare er hårsåre ameriakenere det er utsatt for? Jeg driter ærlig talt om det synges fra Koranen, Bibelen eller Tora-ruller, jeg skal lage en 70-talls discosackboy uansett! Syntes forresten det er litt rart de ikke kan trekke ut det ene lydsporet i en oppdatering som de slipper til uka i stedet.. Endret 18. oktober 2008 av Mozze Lenke til kommentar
baltie Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, det har jeg fått med meg.Men HVORFOR var ikke det populært? Leste sitatene på Dagbladet og selv om den kanskje var av det vagt makabre så er det ingenting hårresiende med dem. Nei, min intuisjon sier meg at dette bare er et utfall av ignoranse fra kristne fanatikere som ikke vil at "gode kristne amerikanere" skal bli besudlet av fremmede ideer. Kan være lurt å sette seg inn i saken først. Dette var et utfall fra muslimer som ikke satte pris på koblingen mellom vers i koranen og musikk. Det er visst veldig fornærmende. Forstå det den som kan, men sånn er det. Sony har tatt hensyn til dette, og spillet er litt utsatt. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fikk også mail fra Deal i dag, så får vi se hva som dukker opp etter hvert. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Sent? Spillet var opprinnelig planlagt for lansering onsdag neste uke, og nå er det utsatt - uten at ny dato er levert. Jeg har derfor litt vanskeligheter med å se hvordan vi er sent ute. Tvert imot vil jeg si vi kanskje var litt for tidlig ute, situasjonen tatt i betrakning :-) Hehe, jeg skrev det fordi ganske mange på dette forumet har vært utålmodige og sagt at gamer.no er sent ute. Kanskje det var litt uklart, men jeg prøvde med smiley og å sette det i parentes for å vise at det ikke var viktig. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 SOny gjør alt for å slippe dårlig omtale. Det finnes ca 1 mrd muslimer i verden, og Sony har ikke råd til å lefle med dere hellige bok. De vil helt sikkert tjene mye mer på å trekke spillet tilbake selv om akkurat det for de fleste vil syntes tøvete. Først må jeg få si at jeg syntes all religion er tøv, så for meg å forstå den åndelige delen er umulig. Derfor er jeg iflg mange ikke egnet til å uttale meg om akkurat dette. Det som ikke må skje er at gamere legger skylden på muslimer, for det er helt feil. Og det som ikke må skje fra Sonys side er at ignorer det og bruker hele saken som et slags korstog i ytringsfriheten navn. Det som noen må forklare meg er hvorfor denne tilsynelatende uskyldige teksten er så farlig? LBP er jo verdens mest uskyldige spill. Det finnes jo ekstremt mange flere verre eksempler der spillet ikke er blitt trukket (Postal 2), kun kritisert. Menmen, vi overlever nok denne utsettelsen også. Og om noen år vil vi kanskje le av det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg