Solsviken Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Endelig kom anmeldelsen Edit: Kan være værdt å nevne at spillet er trukket tilbake fra Sony for å produseres opp på nytt. Så release er ikke lenger 22. oktober Endret 17. oktober 2008 av Solsviken Lenke til kommentar
Daniel Guanio Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Brett ut hjernen og vær kreativ i høstens mest unike spillperle. Les mer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) For de av dere som har ventet på en revolusjon innen spill så leverer LittleBigPlanet det til dere Endret 17. oktober 2008 av Avean Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gratulerer med dagen Sackboy's over hele verden! Å være gamer ble plutselig ganske så mye mer kreativt! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Flott review, men det er noe som ikke stemmer helt ... Littlebigplanet kommer i butikk onsdag 22. oktober, eksklusivt for Playstation 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) spillet har blitt utsatt, jeg har lyst til å grine, for grunnene var helt ubrukelig jeg foretrekker 360, men synes virkelig synd på dere som eier en ps3 nå, dere hadde fortjent dette spillet! http://ps3.ign.com/articles/921/921009p1.html Endret 17. oktober 2008 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Som alltid er det en glede å lese anmeldelser når det er tydlig at anmelderen virkelig er glad i spill. Dog føler jeg av og til at denne artikkelene fra Gameplayer kunne vært pensum hos anmeldere. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Det finnes dessverre musikk med vers fra koranen i LBP som gjør at spillet blir utsatt da Sony må fjerne denne musikken. En ny releasedato vil bli offentligjort. Dette er ikke kødd. Trist for de som ikke har spillet. 14 november ryktes som ny dato. Les mer Fra Sony Tråden som stopper spillet Endret 17. oktober 2008 av Dinsdale Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Lurer på om jeg skal ønske meg en PS3 te jul kun for dette spillet Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jeg er imponert over kvaliteten på Daniel Guanios anmeldelser på Gamer.no så langt, spesielt med tanke på at han bare er 17 år. Men måtte man ikke være 18 for å skrive artikler for Gamer.no? Mener jeg har lest det et sted, uten at det har så mye å si. Unntaket som bekrefter regelen? Uansett, dette er enda en god anmeldelse (og det skulle bare mangle når den kommer så sent ). Endret 17. oktober 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dette spillet er faktisk verdt en ps3. Tro det eller ei. Plattform vil aldri bli det samme. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Flott review, men det er noe som ikke stemmer helt ... Littlebigplanet kommer i butikk onsdag 22. oktober, eksklusivt for Playstation 3. Sony har shippet review-buildene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ser ut som et veldig stilig spill, man kan visst lage noen ganske avanserte baner bare man har fantasi nok. Kanskje jeg blir å skaffe meg en PS3 til neste år hvis det kommer flere slike perler. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Utsatt på grunn av henvisninger fra koranen... WTF? LATTERLIG at de utsetter på grunn av noe sånt! -Tet Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jeg er imponert over kvaliteten på Daniel Guanios anmeldelser på Gamer.no så langt, spesielt med tanke på at han bare er 17 år. Men måtte man ikke være 18 for å skrive artikler for Gamer.no? Mener jeg har lest det et sted, uten at det har så mye å si. Unntaket som bekrefter regelen? Uansett, dette er enda en god anmeldelse (og det skulle bare mangle når den kommer så sent ). Daniel i en alder av 17, skriver nå for Gamer.no etter sin tid som anmelder(freelanser)hos GameReactor hvor han har levert supre omtaler og anmeldelser. Daniel ble skribent i GR da han var under 18 og det var vel jobben og erfaringene derfra som ga han jobben i Gamer.no. Uansett er det utrolig gøy å se en hardbanka nitendo fan nå omtale en flott annmeldelse av LBP. Synes det blir for dumt å skulle holde igjen et spill pga. noe som står i en eller annen hellig bok/koranen. Det blir som å si: "Nei, dere må holde igjen det og det spillet fordi spillet inneholder setningen herregud og er krengende for oss kristne. " Jeg vil spille LittleBigPlanet! Ser ut som et veldig stilig spill, man kan visst lage noen ganske avanserte baner bare man har fantasi nok. Kanskje jeg blir å skaffe meg en PS3 til neste år hvis det kommer flere slike perler. Killzone 2 ,God Of war 3, Yakuza 3, Heavy Rain. Endret 17. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Gormash Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ikke bare er det irriterende og tåpelig, men også provoserende! Jeg er ikke muslim selv, men kjenner et par stykker og har fått litt kjennskap til hva Koranen inneholder. Jeg har over årene sett opptil flere spill som har benyttet seg av sitater fra bibelen og ingen av DEM har blitt sendt tilbake for revidering. Det er NØYAKTIG det samme grunnlaget. Skal en religion tillates og ikke en annen? Ihvertfall for et såpass uskyldig sistat som de som er funnet i LBP. Minner ikke dette litt om undertrykkelse av religion, hmm? Uansett, jeg har forhåndsbestilt og betalt spillet allerede og hadde gledet meg stort til neste onsdag. At det skal utsettes fordi en eller annen trangsynt [beeeep] er redd for at folk skal bli konvertert til muslimer ved å høre/lese et sistat er direkte urettferdig. Håper han/hun/de selv må oppleve det samme med noe DE gleder seg til. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 mener det hadde noe med at de sitatene var sammens med musikk å det var vist ikke så populært. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Håper vi får en nedlastbar demo på PSN snart? Lenke til kommentar
Gormash Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ja, det har jeg fått med meg. Men HVORFOR var ikke det populært? Leste sitatene på Dagbladet og selv om den kanskje var av det vagt makabre så er det ingenting hårresiende med dem. Nei, min intuisjon sier meg at dette bare er et utfall av ignoranse fra kristne fanatikere som ikke vil at "gode kristne amerikanere" skal bli besudlet av fremmede ideer. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kjedelig med denne utsettelsen for de som venter på spillet (meg inkludert), men min umiddelbare tanke er at her har Sony brukt god dømmekraft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg