Carny Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fonten som er brukt i logoen til "Folken". Trenger hjelp til å finne ut hva den heter. Har spurt webansvarlig, men han vet det heller ikke da han forrige har lagt opp. www.folken.no Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://www.myfonts.com/WhatTheFont/ Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Fant den ikke der, men tusen takk i alle fall Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kan minne om Glitzy V Striped eller Joanna® Solotype. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg tror nesten det er helt standard Arial eller Myriad pro som er drad og herjet med i de grader. Logoen ser bedriten ut btw. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, de lignet, men ikke helt, desverre. Men takk i alle fall! Joda, logoen kan se edriten ut, men det kommer ann på øyet som ser. Syns den kler Folken, jeg. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg setter også en finger på egenmekk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå