Alliha Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ikveld reise eg til Polen veit det allerede er ein tråd med det sama, men... eh... sjå så fint ver ute! då snakkes me om ei veka! med mindre eg finne nettverk og koble meg opp med archosen So long^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ha det moro Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er det noe å glede seg til? Syns landet ikke var noe fint. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er det noe å glede seg til?Syns landet ikke var noe fint. Jeg regner med det er en Hvite Busser-tur. Det er uten tvil noe å glede seg til. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ok, skoletur er noe annet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 w00t! ^^ det var kjempekjekk tur:) og krakow var ein konge by med masse billige merkeklèr var kvite bussar ja:) anbefale det sterkt^^ Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fy **** det var fett i Polen! Husker når jeg var der i fjor, savner det enda! Krakow var heftig det og.. Kjørte dere de små bilene rundt om i byen? Var dere i Tropical Island i Tyskland? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 ingen av delene.. men tok sånn hestevogn ned til vavel-slottet det var stilig:P Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Er det noe å glede seg til?Syns landet ikke var noe fint. Hvor var du? Hvorfor syntes du ikke det var fint? Jeg har vært 3 ganger i Polen og synes det er bra . Endret 31. oktober 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hovedstaden, sammenlignet med andre storbyer i Europa som jeg har besøkt syns jeg ikke byen utmerket seg i noe grad. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 den slår berlin som me òg var i:P Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Syntes du Krakow var bedre enn Berlin!? Folkene i Krakow var rare og så rart på oss hele tiden. Virket ikke som om de hadde sett andre mennesker før. De i Berlin var mer som "vanlige" folk, glanet ikke så mye. Enig med Blåbær, som by var ikke Krakow noe spesielt, men absolutt en opplevelse. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg var i Warszawa, skrev hovedstaden og med det mente jeg Warszawa som faktisk er hovedstaden. Og bare for å ha sagt det Berlin er ett mye bedre sted! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Mente Warszawa jeg og. Berlin var bedre enn begge byene. Endret 2. november 2008 av Ari Gold Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 oops, leste litt for fort trudde det var krakow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå