Jokiz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Holder på med et prosjekt her, hvor jeg trenger et par klipp fra en TV-serie jeg ser på, men når jeg importerer en episode inn i Adobe Premiere, får jeg bare lyden! Jeg tror det er Xvid codecet som er problemet her, men er ikke sikker! Jeg trenger virkelig disse klippene og jeg trenger dem så fort som mulig! Hjelp! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Det kan være at Adobe Premiere ikke støtter filtypen du legger inn. Sørg for at filmfilen blir konventert til et standard format, feks AVI, DivX. Til hjelp kan du bruke SUPER programvaren Endret 18. oktober 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Feilpostet. Flyttes til et underforum der du har større sjanse for å få svar Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Prøv ffdshow. Mulig det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå