hardkjerne Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jepp. Det er alltids en risk å ta, men jeg har såpass lite til overs for røyk at det var verdt det. Selvfølgelig hadde jeg noe følere ute for å kartlegge hvor viktig røyken var for henne først. Med fare for å være noe generaliserende, så sitter ofte røykesuget ikke så veldig dypt for festrøykere. Ofte er det slik at siden en bare røyker når en fester, så forbinder en de positive festopplevelsene med røyk. Da trengs det gjerne bare å oppleve de samme artige festopplevelsene noen ganger uten røyk for å bli kvitt denne forbindelsen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja, jeg er litt festrøyker jeg og, det er ikke akkurat som om at jeg må røyke, er bare det at jeg ikke syns det er så farlig å ta seg noen røyk en gang i blant.. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Tråden er nokså gammel, men vil bare si at festrøyking er hardt på helsa selv om det ikke er så ofte. Om du røyker 4 sigg hver helg. Så er det over 200 sigaretter i året. Det er farlig selv om det kanskje ikke dreper deg så kan det være en av mange faktorer som utløser div. plager/sykdommer. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvordan går saken da? Er jo litt artig å høre en stund i etterkant hvordan ståe er (selv om du kom med noe slikt en stund tilbake)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå