yamahaen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 windows innstaller finner ikke harddisk når eg skal innstalere windows pånytt. den kommer opp at den er tilkoblet i i starten av bios. den er også funnet inni windows, hadde windows på en annen harddisk da. det er en 500GB sata disk fra WD. den er partisjonert i en stor del og det er 90GB ledig. noen som veit ka eg kan gjøre for å få innstalert windows på den? Lenke til kommentar
pepsi343 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 sjekk at hardisken er tilkomblet på skikkeli måtte og rett sataport. sett in cd i cdrom, hvis ikke det starter automatisk setup hold nede f1 eller f2 under oppstart Lenke til kommentar
yamahaen Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 har prøvd begge sataporter, men det funker ikke. har msi km4am. lurer på om eg treng jumper på hovedkortet, men vet ikke hvor. Lenke til kommentar
yamahaen Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) mulig at eg må ha noe slags sata drivere på diskett for å trykke f6 under instalasjon? noen som kan bekrefte det? finner ikke hardisk i partisjonssystemet og får bluescreen når jeg trykker enter. Endret 17. oktober 2008 av yamahaen Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) er ikke helt likt, men har måttet lage diskett for nåt raid-system jeg hadde(raiddriver) og samme når jeg hjelpte en med satadisk, skader ju ikke...ikke gitt att installeringsprogrammet finner ting bare for at de kommer upp i bios. Endret 19. oktober 2008 av jaxawier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå