Gå til innhold

Resultatet av scaning håper det er til hjelp for dere proffe

Anbefalte innlegg

Dette var resultatet av scaningen jeg tok ved hjelp av veiledningen jeg fikk av dere :thumbup: men det er noe jeg stussa over :hmm: er det sånn at noen kan gå inn å bruke min internett mens jeg er borte(HACKERE) vis data'n står på?

:mad:

Jeg må si at jeg er en fredelig og harmonisk gutt som ikke liker vold(bortsett fra action filmer). men en ting gjør meg PISSED OFF :mad:

DE JÆVLA AMØBENE SOM LAGER VIRUS OG PROGRAM SOM ER MENT FOR Å ØDELEGGE DATA PROGRAM SKULLE FAEN DØTTE MEG VÆRT RÆVKJØRT MED PIGGTRÅD BALLTRE :mad:

---------------------------------------------------------------------------

Nok om det.

her er resultatene i logg form.

Håper at noen kan hjelpe meg da :new_woot:

På forhånds takk

CCleaner_logg_17.10.txt

mbam_log_2008_10_17__13_25_00_.txt

Combofix_logg_17.10.txt

hijackthis_17.10.txt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, aldri sett en CCleaner-logg før, og den ga meg igrunn ikke noe info :S

Men ellers synes jeg dette så ganske greit ut. MBAM og Combofix tok med seg litt...

Hvordan fungerer pc-en nå?

innimellom så er pc'n og internetten ganske treg, akkurat som om den er på nippen før den låser seg helt, har du mye peil på data eller kjenner noen som kjenner til hvordan man løser det?

:thumbup: takk sjef

Lenke til kommentar

Jeg skal i det minste prøve å hjelpe deg så godt jeg kan, og hvis noen andre kommer med forslag kan du være åpne for dem også :)

Det blir jo å feilsøke da, men først av alt: ble det noen forbedringer etter at du kjørte combofix og mbam?

Når internettet går tregt, kan dette skyldes at du har mange temp-filer. Hvis du prøver å kjøre Ccleaner når internettet er tregt, blir det raskt da? Og i disse tilfeller: fjerner CCleaner en del?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...