Espen_k Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har sendt inn mitt forrige skjermkort til reparasjon, et Radeon x1950xtx Så får jeg dette som erstatning for det defekte: Asus radeon ett eller annet.. Så har jeg dette hovedkortet: Asus p5b deluxe Det jeg lurer på er om det nye skjermkortet og hovedkortet er kompatibelt? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 ser ut som det passer ja Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Den er grei, takk for raske svar Tråd kan stenges. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 I teorien ja, i praksis ukjent. Slik er det med hovedkort som ikke støtter PCI-E 2.0 og spesielt og chipsettet er gammelt, skjermkortene raser ofte ifra teknologisk og følger ikke alltid standarden og dermed blir de gamle kortene ofte litt ukompatible. Ofte løses dette med en BIOS flash, men bare så du vet at det kan være problemet om du får svart skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå